• Niet voor gevoelige kijkers.Dit is een duiveluitdrijving.En goh, das vies.En ik heb het filmpje maar één keer gezien en NOOIT meer.Maar ik vond wel dat ik het met jullie moest delen :Y)

    Klik


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Expression schreef:
    Ik vind het niet zo eng... Mijn nicht is een paar keer bezeten, dan worden dr ogen zwart en begint ze een oude slaventaal te praten, ze heeft ook een keer geprobeert zichzelf op te hangen..



    wat? O.o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    waarschijnlijk had zij gewoon een ziekte ofzo. en werd ze ook nog mishandeld want als je op google kijkt lijkt het net of ze geslagen werd.

    maar ik geloof ook in parnomale dingen dat ze bezeten is, dat kan behoorlijke schade aanrichten. DUS hier het bewijs. geesten oproepen is gevaarlijk.

    Anneliese Michel

    Anneliese Michel (Leiblfing, 21 september 1952 – Klingenberg am Main, 1 juli 1976) was een Duitse vrouw die geloofde dat ze bezeten werd door diverse demonen. Ze groeide op in een katholiek milieu en stond bekend als lief en vrolijk.

    Gebeurtenissen

    Op haar zestiende werd Michel opgenomen in het ziekenhuis na een aantal black-outs en werd door medici epilepsie als diagnose gesteld. Na een tijdje begon ze depressief en vreemd gedrag te vertonen, waaronder het vermijden van afbeeldingen van Christus. In de jaren daarop ging haar toestand sterk achteruit. Daarbij begon ze demonische schepselen waar te nemen. Na een periode weigerde ze al het voedsel dat haar werd voorgezet. In plaats daarvan dronk ze haar eigen urine en begon ze vliegen en spinnen te eten. Uiteindelijk stierf ze aan een longontsteking, in combinatie met ernstige ondervoeding en uitdroging.

    Nadat alle medische hulp die was ingeroepen niet bleek te werken, werd de hulp van twee priesters ingeroepen voor een exorcisme als laatste toevlucht, maar dit mocht ook niet baten. Haar ouders en de priesters werden veroordeeld tot nalatigheid en kregen zes maanden gevangenisstraf en drie jaar voorwaardelijk.

    ik vind de gedachte & het geluid eng ;x


    -

    Stiekem durf ik niet te kijken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    BAAH
    na 10 seconden gestopt toen dat mens begon te praten
    nu ben ik bang ;x


    We can only learn to love by loving.

    Wat is een duiveluitdrijving?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Iewl, ranzig ö.


    None but ourselves can free our minds.

    Anneliese
    Maar ik kijk niet -alleszins niet met geluid- ik wil vanavond nog kunnen slapen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 18:32 ]

    kidrauhl schreef:
    Wat is een duiveluitdrijving?



    als er demonen in je lichaam zitten (of de duivel) wordt die er met een soort van ritueel uitgedrijft (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Killjoy schreef:
    Anneliese
    Maar ik kijk niet -alleszins niet met geluid- ik wil vanavond nog kunnen slapen.



    het geluid is eigenlijk het engste, de foto's zijn gewoon zielig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    MARRYMEBO schreef:
    BAAH
    na 10 seconden gestopt toen dat mens begon te praten
    nu ben ik bang ;x



    Haha, ik had het ook toen ik het de eerste keer had gezien.En een vriendin van mij wou het eens zien en ik had mijn handen op mijn oren gelegt en weggekeken :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    het geluid is eigenlijk het engste, de foto's zijn gewoon zielig.

    Net daarom dat ik niet kijk, ik ben kinda gevoelig aan zulke dingen :'D Al weet ik dat dat dikke bullshit is, naja.

    Killjoy schreef:
    (...)
    Net daarom dat ik niet kijk, ik ben kinda gevoelig aan zulke dingen :'D Al weet ik dat dat dikke bullshit is, naja.


    Ik ben ook zeer gevoelig voor dat soort dingen omdat ik erin geloof.Ik geloof dat elke moment er een demoon in mijn lichaam kan komen ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)

    Ik ben ook zeer gevoelig voor dat soort dingen omdat ik erin geloof.Ik geloof dat elke moment er een demoon in mijn lichaam kan komen ;x

    Dat is het voordeel van daar niet in te geloven :'D ik weet dat zoiets niet bestaat -althans volgens mij- maar toch ben ik er gevoelig aan.