• Ik weet het niet meer...
    Ik zit in de 1e en ik kende aan het begin van het jaar niemand ): maar nu wel (:o maar mijn probleem is ik weet niet of ik wel echt een goede vriendin in die klas heb en soms dan zit ik in de klas en dan zit een meisje heel aardig naar me tekijken ..soms denk ik dat ze graag vrienden wil zijn ..ofzooww... Maar ik heb nooit echt comtact met der.. maar verder heb ik dit jaar al een paar x afsproken maar met elk meisje dat ik afspreek speelt of met iedereen een beetje en heeft 1 of 2 betere vrienden en die ander zijn beste vrienden (Tewijl ze met andere over elkaar roddelen..) Ik weet niet wat ik moet doen..Ik woon ook best ver van school en alle aardige meisjes woonen in het dorp waar ik op school zit ..Respect voor de mensen die dit gelezen hebben wand alles staat door elkaar en het is best lang...

    xxxxxxxxx(flower)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 19:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 nov 2009 - 16:52 ]


    ailoveejoee.

    Ik zou kijken hoe dat meisje is die de hele tijd aardig naar je kijkt/doet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dankjee(flower)


    ailoveejoee.

    Als dat meisje wat je aankijkt aardig lijkt, moet je haar eens aanspreken ofzo? Hey zeggen, of iets vragen over de les?


    You're a star in heaven.

    ja kan iets met haar afspreken of een werkstuk samendoen ofzo:P


    DUDE! Get a life!!!

    gewoon op ze afstappen^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ga eens naar dat meisje en begin met haar te praten! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had dat ook in de brugklas. Nu twijfel is soms nog steeds of het wel echt vriendinnen zijn. Maar bij mij staan 2 meiden altijd voor me klaar.

    Je zult wel zien dat je vriendinnen kan worden, het is wel moeilijk, maar je hebt altijd echte vrienden en een paar bij vrienden. Je moet gewoon durven!

    Succes (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat probleem heb ik ook. ik woon 21KM van mijn school af en ga met de trein naar school.
    ze kennen elkaar allemaal al, ofja het merendeel. en ik kende nog helemaal niemand. gelukkig als je ze beter kent zijn ze harstikke aardig. alleen de afstand is een beetje vervelend.

    Dankje voor jullie reacties en ik ga er wat mee doen (H)


    ailoveejoee.