• ja ik heb hem gister avond gezien (nou het was over 12e dus eigenlijk vandaag)
    en ik vind hem GE-WEL-DIG!!!

    er zit veel meet humor in.
    en de iedereen is wat meer ontspannen.
    echt geweldig
    ZEKER een aanrader!!

    BTW
    ik raad wel aan om het boek eerst te lezen!!


    To The Stars Through Adversity

    ik ben gisteravond naar twilight night geweest eerst twilight gezien in de bios en daarna new moon!!

    grote liefde aan jackson rathbone die nu echt veel leuker naar voren komt..(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    I'M GOING TODAY :D


    A Noble was Born in Chaos

    Ik was met mijn beste vriend, en bij de voorstelling voor ons ging iedereen gillen als Edward of Jacob in beeld kwam. Bij ons viel dat wel mee, tot het einde. Edward stelt zijn voorwaarde, roept er iemand keihard in de zaal: AAH wat romantisch!!!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik was op de premiere en die film miss wel de beste ter wereld.

    x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    MissSYKES schreef:
    het is echt een kut eind
    neeeee het is echt een grappig einde xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Crumble schreef:
    Ik was met mijn beste vriend, en bij de voorstelling voor ons ging iedereen gillen als Edward of Jacob in beeld kwam. Bij ons viel dat wel mee, tot het einde. Edward stelt zijn voorwaarde, roept er iemand keihard in de zaal: AAH wat romantisch!!!
    bij ons zat iedereen te giechelen als jacob zen tshirt uittrok XD XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga vandaag. :]
    Girls Only. ;D


    hoi, jij bent leuk.

    Seel schreef:
    ja ik vond het ook veel grappiger xd uitspraak van jake : what a marshmellow :'D
    en bij ons al hij zo z'n shirt uittrok toen bella bloedde was heel de zaal aan het giechelen , echt grappig XD

    whahah bij ons ook!!!


    To The Stars Through Adversity

    ik ga morgen naar new moon toe met vrienden toe
    heb er echt zin in


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Ik heb het boek vorig jaar al gelezen en ik ga de film vanmiddag kijken ;D


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ben op de premiere geweest, en echt de einde vond ik spannend en stom omdat het spannend afliep, en dat stukje waar bella en een jurk in slowmotion rende in de bos kreeg iedereen in de zaal een slappe lach van, en toen verscheen edward. Maar ik vond het ook wel zielig dat iedereen haar in de steek liet.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 11:07 ]


    You can run but not hide

    Ik ga vanavond _O_

    Breeze schreef:
    AAAH MORGEN:9~:9~
    Is het raar dat ik fan ben en deel 1 niet heb gezien?:$

    -terwijl ik wel weet waar ie over gaat-


    Jekunt ook naar de marahton deel 1 en 2 achter elkaar ;]


    You can run but not hide

    Ik ben gisteren geweeeeeest! Hij was zooo vet!
    En bij ons gingen ze ook de hele tijd gillen als Edward of Jacob in beeld kwam, en dat was echt verdomd vervelend. En toen riep Charlotte super had: 'STERF!' En toen moesten we wel lachen :'D. Maar de film was echt suuuuuuuuper gaaf!


    rules don't stop me

    ik ga waarschijnlijk volgende week vrijdag =)