• * schaamt zich heeeeeel erg*



    Nou ik moet elke donderdag stage lopen, ik heb drie periodes en dit is nog de eerste. In deze periode loop ik echt GELUKKIG stage bij mijn ouders. Ik mocht vandaag aan mijn stage verlag werken, omdat er niet veel te doen was. Dus dat vond ik wel goed, moet immers toch af. Maar mijn probleem, ik ben anime verslaafd --' En ik had een hele leuke uitgekeken gister rond tien uur of zo. Maar wilde graag nog even verder kijken. Dus ik zoeken naar een leuken zie ik er ineens een staan. Ik klikte hem aan en dacht *lameee* Maar toen ik de eerste periode af had begonnen mijn oogjes te twinkelen, yeah ik was weer eens aan een verslaafd. Natuurlijkben ik zo dom geweest om tot 04:30 of zo te gaan kijken. je raad het al...



    Ik was super moe --' Dus ik zo verslag typenb, leur ik gewoon in slaap man. Gaat mijn vader me nog vinden ook. NOu ik schaamde me dood xD Maar een geluk bij een ongeluk.


    Hun hebben van die energie schijfen en als je er een tijdje inligt krijg je energie bij, of neemt hij energie af. Ligt eraan op welke kant je ze legt. Heel vaag spul ='D Maar ik mocht daar even in liggen en even slapen maar meost wel iets langer blijven. 'ik vond dat neit erg natuurlijk. enigste waar ik aan on denken 'ligstoel... energie... ligstoel.... slapen oO' :P



    Ow ik heb soms van die momenten :'D


    Maken jullie oo wel eens zo iets mee? xD zoals in slaap vallen in de klas ?(grom, dat heb ik ook al... niet... gedaan ...x'D) Of tegen een lantaarpaal aan lopen(Is me geen twee keer gebeurd hoor xD), of struikelen voor de ogen voor de gene die je leuk vind? ( En dat is me ook geen twee keer gebeurd xD)


    wat ben ik toch een uilskuiken zeg :'D