• hey ik had een vraagje over de site van Tokio Hotel.
    dat ik weet hebben ze


    Tokio hotel.de
    &
    Tokio hotel.com

    bij welke valt Nederland/belgië onder?

    want als je bij het nieuws kijkt zie je dat er verschil is tussen de duitse site en de andere site.

    Nee, ze hebben allerlij talen behalve nederlands =.=


    -

    Striflicious schreef:
    Nee, ze hebben allerlij talen behalve nederlands =.=


    Dat vind ik nu echt Dom... maar kijk. op Www.Tokiohotel.de staat heel ander nieuws dan op www.Tokiohotel.com

    Volgens mij is www.tokiohotel.de de officiële site. En naar mijn weten is www.tokiohotel.com hetzelfde maar dan in het Engels?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Volgens mij is www.tokiohotel.de de officiële site. En naar mijn weten is www.tokiohotel.com hetzelfde maar dan in het Engels?


    nee kijk maar eens op de site van .De en de site van .Com das heel anders.
    maar ik weet niet waar Nederland/belgie onder valt.

    Op '.de' doen ze ook nieuws plaatsen die alleen echt belangrijk zijn voor de Duitse (en oke, sommige andere Europese landen) mensen, bijvoorbeeld, als TH in een Duits programma komt. Daar zouden de Amerikanen niet echt iets aan hebben, snap je?
    Maar, in Amerika is het hetzelfde, dus die dingen posten ze dan op '.com'
    Maar, NL valt naar mijn mening onder beide, want, ik weet niet of iedereen altijd zin heeft om al het nieuws in het Duits te lezen (daarom kun je het dus ook in 't engels lezen)
    oke, vaag uitgelegt, maar ik hoop dat je t een beetje snapt (nerd)

    Wat UNCOMMON zegt:

    Bij het Duitse nieuws zetten ze nieuwe Duitse filmpjes, artikelen en data's van TV programma's. Zo heb je dat met elk land dat je kan aanklikken bij de site, dus ook bij de Amerikaanse. [:

    Ik kijk altijd gewoon op allebei :Y)
    Eerst melige Engelse filmpjes enzo kijken, dan wat Duitse artikeltjes ^^


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Com is betekend Commercieel,
    dat is dus voor heel de wereld. ^^


    Let the Night embrace you