• Haay,

    Char(TOMxKxBITCH),ik(BILLPIRAAT)&Siham(BILLxKxBITCH) zoeken nog rollen voor ons nieuwe verhaal op dit account x'D Het gaat over:

    Nou Charissa is de vriendin van Bill,omdat Tom haar Niet leuk vind.Dan playt ze Bill even hard,dan wordt Tom jaloers en dan uiteindelijk gaat het uit met Bill en heeft ze ruzie met Tom.Op een dag komt Tom naar haar huis en bied Tom zijn excuses aan en dan groeien Tom en Charissa naar elkaar.Dan krijgt de BF van Charissa(Emilie) een relatie met Bill,maar Bill gaat op een avond vreemd omdat hij dronken is en dat is net op de dag dat ze 1 jaar bij elkaar zijn.Ze leggen het bij,dan ontmoet Bill Siham en dan worden ze BF's.Siham heeft een hekel aan Emilie en dan probeert ze Bill en Emilie uit elkaar te drijven,alleen Emilie heeft het door dus ze doet er wat aan en dan krijgen Siham en Bill ruzie.Nou dan zien ze elkaar een paar jaar niet,maar op een dag heeft Siham een meet and greet gewonnen met Tokio Hotel,en ze heeft haar uiterlijk verandert en dan herkent Bill haar niet meer en dan wordt Bill verliefd op Siham en dan krijgen ze een relatie.Hoe het verder afloopt zie je dan wel





    -One night stand Bill BEZET>> PATRICIAx3 <<

    -Vriendin Georg BEZET>> xTinkerbell <<

    -2 bandleden(Drum&gitaar)BEZET>> xTHLIEFDE&Flo <<

    -Stalker van Char

    -Een groepje stalkers van TH
    -xBOS=de leider!
    -xMandje

    -Zusje van EmilieBEZET>> GUSTIPIRAAT <<

    -Nichtje EmilieBEZET>> Doraaa <<

    -Vriendin AndreasBEZET>> TOMPIRAAT <<

    -Zusje van CharBEZET>> ChajaCupcake <<


    Wat we willen weten is:

    Naam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    Hobby's;

    Likes;

    Dislikes;

    Plaatje;

    Tekstje;


    Trouwens we zoeken ook nog een titel ,dus verzin maar x'D



    WE KIEZEN NIET DE EERSTE MAAR DE MEEST GESCHIKTE<33

    Dankjee, dankjee dat ik mag meespelen x'D

    Zo'n titel is leuk en aardig, maar minder schreeuwerig mag ook wel :S

    Naam; Romy.
    Leeftijd; 16.
    Karakter; Lief, behulpzaam, kan ook bitchy zijn.
    Hobby's; Gitaarspelen & Zingen.
    Likes; Uitgaan, Tokio Hotel.
    Dislikes; School, Spinnen & Huppelkutten
    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=60664
    Tekstje;
    Hallowaa.
    Ik ben 16 jaartjes jong. Dus ik ben in de leeftijd geraakt van; Sex Dran und Rock&Rol. Uhm ik heb een haat aan van die Barbie poppen. Veder ben ik het vriendinnetje van Andreas, je weetwel de BF van Tom und Bill. Ook heb ik een tatto op me pols; een Ster met een hartje erin. En heb ik 1 tong piercing. Veder heb ik een roze scoter. En ik hou van dat ding. Ik heb een Hello Kitty gitaar, en roze verserkers. Uhm ja veder.. Ik heb best wel veel vrienden, Meeste ken ik amper maar goed dat zijn dan weer vrienden van mij Bffé. Ik ben vaak te vinden bij Tokio Hotel met Anddreas, en ik de Disco's in Duitsland. Maar ik moet gaan want Andreas en ik hebben een half jaar verkering dus we iets leuk doen, Hij zij dat we gingen paintballen, maar ik denk het niet aangezien ik me netjes moet gaan kleden. Maar ciaao. Loveyouguys <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Zo'n titel is leuk en aardig, maar minder schreeuwerig mag ook wel :S
    sorry

    (...)sorry



    kuthoofd x'D


    Lalalalalalalala.

    Een groepje stalkers van TH
    Oehh daar wil ik bij horen xD

    Naam; Mandy
    Leeftijd; 12 *shame*
    Karakter; Bitchy maar altijd heel aardig en behulpzaam
    Hobby's; Gitaar spelen, Muziek luisteren, Zingen, Computeren, Melig doen
    Likes; Tom Kaulitz, Tokio Hotel, Zingen, Gitaar spelen, lui zijn
    Dislikes; Spinnen, Huppelkutjes, Mensen die denken dat ze alles zijn, Egoïsten
    Plaatje; http://a373.ac-images.myspacecdn.com/images01/53/l_c4b08044fe758d1d1e3a93d7bb3d189c.jpg
    Tekstje;


    a figment of your imagination

    Trouwens, dat ene plaatje is Hanna Beth, zij is cewl(cool)


    a figment of your imagination

    Trouwens, dat ene plaatje is Hanna Beth, zij is cewl(cool)

    Ik wil je niet beledigen maar Hanna Beth ziet er nou niet echt uit als 12 jarige.. >.<


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    Ik wil je niet beledigen maar Hanna Beth ziet er nou niet echt uit als 12 jarige.. >.<



    x'D


    Lalalalalalalala.

    Sorry ik was het tekstje vergeten
    Tekstje; Ik ben dus Mandy, 12 jaar en heel lui. Ik doe de gekste dingen zoals water in de ventilator spuiten zodat het in mijn gezicht komt xD Ik hou van pepermunt, donuts en maltesers. Ik wil later Elektrisch gitariste + zangeres worden en ik ben fan van TH (Tom(H)) Ik zou het wel cool vinden al word ik een stalker whahaa xD Ik heb een laptop, mobiel, mp3 speler, gitaar (geen elektrische:() en nog wel meer maar dat boeit niet. Ik heb bruin haar en blauw-grijs-groene ogen met lichtbruin rond mijn pupillen. Ik wil een lippiercing (op dezelfde plek als Tom) maar dan kom ik mijn huis niet meer in xD


    a figment of your imagination

    Ik wil je niet beledigen maar Hanna Beth ziet er nou niet echt uit als 12 jarige.. >.<

    ×

    Whah nee ik voel me niet bepaald beledigd hoor^^ Mja het klopt wel, ik had er niet echt aan gedacht x'D Maar ik vind haar cool xD http://www.quizlet.nl/foto.php?id=60668 Das een pic van mij^^ Niet echt duidelijk maarja


    a figment of your imagination