• Oké ik ben op dit moment echt ff bang...

    Mijn ex BFF en ik hebben enorme ruzie, we spraken elkaar al amper want ze heeft mij echt hard laten zitten en nu was ze helemaal boos op mij en de reden wist ze niet eens (ze reageerd wel vaker alles op mij af) en ik was het dus spuugzat.

    Ik heb alles eruit geschreeuwt wat in me op kwam en geloof me dat waren niet de aardigste dingen maar het kan me niks meer schelen, zij hoort niet meer in mijn leven!

    Zij heeft me zo hard laten vallen na 5 jaar. Ze stond er ook op dat ik nieuwe vrienden zou maken op me nieuwe school, heb ik gedaan werd ze helemaal boos op mij daardoor. Ook heeft ze nu een vriendje en zegt ze alle afspraken eenuur van te voren af want dan is ze te ziek en ondertussen loopt ze gewoon met haar vriendje in de stad. Ik ben haar echt spuugzat en dat weet ze!

    Ze heeft een enorme vriendengroep waarbij de meesten net uit de gevangenis komen wegens diefstal, geweld, drugshandel en soms zelfs moord!

    En ik weet hoe zij is, ze vertelt het aan der hele vriendengroep en dan wachten ze degene op waarmee ze ruzie hebben en als je hun tegen komt ben je dus zwaar genaait!

    En laat ik haar nu net elke donderdag, vrijdag en maandag tegenkomen op het station... met die hele vriendengroep! =/

    Ik weet nu serieus even niet meer wat ik moet doen... En heel stiekem voel ik me ook best wel een beetje bang...


    dream, dare, fly!

    Waarschuw je ouders en voor de zekerheid de politie.Dat hebben wij ook eens moeten doen bij een ruzie.
    Oké , ik geef toe.Ik heb ook zo'n vriendengroep ;x
    Maar ik haal die vrienden er nooit bij.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 20:48 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als die hele vriendengroep op je afkomt weet je in ieder geval dat ze een grote lafaard is, omdat ze haar zaakjes niet zelf kan afhandelen en daarom maar haar vrienden erbij haalt. Heel erg triest dat soort mensen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Als die hele vriendengroep op je afkomt weet je in ieder geval dat ze een grote lafaard is, omdat ze haar zaakjes niet zelf kan afhandelen en daarom maar haar vrienden erbij haalt. Heel erg triest dat soort mensen.



    Inderdaad.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Op het station doen ze denk ik niks met al die mensen,probeer met iemand te reizen
    Praat erover met je ouders of iemand op school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit gaat misschien heel laf klinken, maar als ik jou was, zou ik gewoon zorgen dat ik ze zo min mogelijk tegen zou komen. Zelf ben ik namelijk echt bang als t gaat om dat soort dingen, en als je ze niet tegenkomt, kunnen ze je ook niets aandoen. En zorg gewoon dat je zo min mogelijk alleen bent, zodat er nog iemand is die kan zorgen voor hulp. :')

    Ik zou haar gewoon confronteren met wat ze doet. Het feit dat zij zich als een kleuter gedraagt in tegenstelling tot jou, door iedereen op te stoken omdat ze het zelf niet aankan, bewijst genoeg.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 20:54 ]


    -

    Exercitus schreef:
    Op het station doen ze denk ik niks met al die mensen,probeer met iemand te reizen
    Praat erover met je ouders of iemand op school.


    Ik heb wel eens gehoord van een andere ex vriendin van haar dat die haar op het station hadden opgewacht en ze toen aardig wat klappen had gekregen...
    Dus zo zeker ben ik er niet meer van dat ze niks op het station doen...


    dream, dare, fly!

    Fragile schreef:
    Dit gaat misschien heel laf klinken, maar als ik jou was, zou ik gewoon zorgen dat ik ze zo min mogelijk tegen zou komen. Zelf ben ik namelijk echt bang als t gaat om dat soort dingen, en als je ze niet tegenkomt, kunnen ze je ook niets aandoen. En zorg gewoon dat je zo min mogelijk alleen bent, zodat er nog iemand is die kan zorgen voor hulp. :')


    Ik ben precies zo!
    Het liefst ontwijk ik dit ook maar ze stapt meestal in dezelfde bus op de terugweg als waar ik dan in zit en op het station is haar bushalte voor die van mij en ze weet op welke dagen ik haar tegen kan komen dan blijft ze net zo lang op het station tot ze mij ziet, dus ontlopen gaat heel lastig worden...
    Maar er is wel een vriendin altijd bij me, maar die kan nooit die groep van haar aan... Ik denk dat ik maar eens ga vragen of 2 vrienden van me ook een paar keer mee willen lopen...


    dream, dare, fly!

    Ik heb dit ook al eens voorgehad,
    waarschuw je ouders,
    en de politie als het moet ook, als je echt bang bent,
    en als ze iets doen,
    je weet wie het waren,
    dus ze kunnen hen er ook over aanspreken,
    en dan zitten zij ook met de problemen.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ik ben precies zo!
    Het liefst ontwijk ik dit ook maar ze stapt meestal in dezelfde bus op de terugweg als waar ik dan in zit en op het station is haar bushalte voor die van mij en ze weet op welke dagen ik haar tegen kan komen dan blijft ze net zo lang op het station tot ze mij ziet, dus ontlopen gaat heel lastig worden...
    Maar er is wel een vriendin altijd bij me, maar die kan nooit die groep van haar aan... Ik denk dat ik maar eens ga vragen of 2 vrienden van me ook een paar keer mee willen lopen...



    Haha, ik ben echt heel snel bang voor zoiets. Want ik heb t wel eens gehad dat er een groep achter me aan zat. Maar als je er geen aandacht aan besteed dan begint het ze uiteindelijk wel te vervelen. Als ze je uitschelden ofzo, gewoon doorlopen. Dan houden ze uiteindelijk wel op :')

    Ik zou ook bang zijn , Maar sorry ik heb geen tips ofzooww:$

    Success(flower)


    ailoveejoee.

    Nou, probeer haar te ontlopen.
    En als je echt bang bent, zou ik je ouders ofzo verwittigen! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Nou, probeer haar te ontlopen.
    En als je echt bang bent, zou ik je ouders ofzo verwittigen! (:

    PUKKELxDING schreef:
    Als die hele vriendengroep op je afkomt weet je in ieder geval dat ze een grote lafaard is, omdat ze haar zaakjes niet zelf kan afhandelen en daarom maar haar vrienden erbij haalt. Heel erg triest dat soort mensen.

    True fact, maar daar heeft ze niet veel aan, zij zit met de gebakken peren als ze in elkaar gemept wordt.

    Daamn. Misschien toch een mobiel bij de hand houden, ik weet niet of ouders informeren nut zal hebben want dat lijken me niet echt types die zich wat aantrekken van het ouderlijk gezag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Koleruhh
    ik vind het echt vervelend voor je ik heb ook ongeveer zoiets meegemaakt met mn ex bf *echt klere wijf was da achteraf*
    maar ik zou het sowieso je ouders vertellen en ja ik heb altijd gezorgt dat ik mensen om me heen had..en als je haar tegen komt met die vriendjes vn der gewoon doen alsof ze niet bestaan en langs lopen met opgeheven hoofd..(:
    ik weet niet of je hier iets aan hebt..
    succes..<3
    -xx


    Stay close, don't go (: