• Ik lees dus net wat over seriemoordenaars op het internet en nu staat hier dus ;

    Rosemary West en haar man Fred hebben tenminste 10 jonge vrouwen gemarteld en vermoord. Fred had reeds twee moorden op zijn naam staan voor ze elkaar ontmoetten. Hij pleegde zelfmoord in zijn cel. Rosemary zit een straf uit van 25 jaar en komt mogelijk in 2019 vrij.


    NOU! die zou ik dus niet als mijn buurtjes willen hebben hoor ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik wel. Waarom niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    gezellig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wth oO Ik wil niet dat die vrouw vrijkomt ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn moeder vertelde me laatst wat die twee allemaal gedaan hebben, brrr...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Breeze schreef:
    Ik wel. Waarom niet?


    gezellig jonge vrouwe martelen ;x
    ik zou me spontaan om laten bouwen


    We can only learn to love by loving.

    Inderdaad.
    In mijn dorp is in het asielzoekerscentrum een terrorist opgepakt die plannen maakte voor aanslagen op Amerika.
    En een tijd erug is er in een flat tegenover mij een overvaller en moordenaar opgepakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    gezellig jonge vrouwe martelen ;x
    ik zou me spontaan om laten bouwen


    Haha, ja inderdaad.
    brrrrr
    echt eng


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    Inderdaad.
    In mijn dorp is in het asielzoekerscentrum een terrorist opgepakt die plannen maakte voor aanslagen op Amerika.
    En een tijd erug is er in een flat tegenover mij een overvaller en moordenaar opgepakt.

    OKÉ IK KOM NIET NAAR JOU HUIS TOE HOOR

    :x

    @Breeze
    nou daar gaan we dus niet op de koffie haha. ik zou het echt in mijn broek doen ;x


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    OKÉ IK KOM NIET NAAR JOU HUIS TOE HOOR

    :x

    @Breeze
    nou daar gaan we dus niet op de koffie haha. ik zou het echt in mijn broek doen ;x

    Ghaha, nou ik wist niet dat hij moordenaar was. En hij zit nu lekker in de cel. Hmm, dan kom ik naar jou huis!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ghaha, nou ik wist niet dat hij moordenaar was. En hij zit nu lekker in de cel. Hmm, dan kom ik naar jou huis!

    goed plan
    ik heb alleen een pedoishe enge buurman die stiekem een vampier is


    We can only learn to love by loving.

    één straat verder zijn er al op een maand tijd 5 inbraken gebeurd en een restaurant op de steenweg is nu voor een lange tijd gesloten door een inbraak met vandalisme. En ik ben bang dat ze hier ook gaan inbreken. x-x


    All was well.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    gezellig jonge vrouwe martelen ;x
    ik zou me spontaan om laten bouwen

    ahahhaha :'D
    ik denk ik ook =x

    History schreef:
    één straat verder zijn er al op een maand tijd 5 inbraken gebeurd en een restaurant op de steenweg is nu voor een lange tijd gesloten door een inbraak met vandalisme. En ik ben bang dat ze hier ook gaan inbreken. x-x

    dat is kut..=3

    History schreef:
    één straat verder zijn er al op een maand tijd 5 inbraken gebeurd en een restaurant op de steenweg is nu voor een lange tijd gesloten door een inbraak met vandalisme. En ik ben bang dat ze hier ook gaan inbreken. x-x

    kom maar bij mij inwonen met je familie
    heb je niets te vrezen
    ;3


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    kom maar bij mij inwonen met je familie
    heb je niets te vrezen
    ;3


    oké, dan neem ik mijn monster mee. :9~ dat is mijn zus btw (:


    All was well.