Ik zag net dat er een user hier op Q geband was.
Wat zou je moeten doen om geband te worden?
-nee, dit wil ik zelf niet doen-
Maar ik ben gewoon -zoals altijd- nieuwschierig.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Je kunt héél veel "doen" om geband te worden. Voorbeelden: Waarschuwingen negeren, pronografische foto's in je fb ofzo x,x
Als je heel nieuwsgierig bent, kun je ook eens in het banmeldtopic kijken, want daat staan alle bans + de redens ;]
UNCOMMON schreef: Je kunt héél veel "doen" om geband te worden. Voorbeelden: Waarschuwingen negeren, pronografische foto's in je fb ofzo x,x
Als je heel nieuwsgierig bent, kun je ook eens in het banmeldtopic kijken, want daat staan alle bans + de redens ;]
UNCOMMON schreef: Je kunt héél veel "doen" om geband te worden. Voorbeelden: Waarschuwingen negeren, pronografische foto's in je fb ofzo x,x
Oooh, dankjewel! <3
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?