• Ja, as you know zit de nieuwe single er weer aan te komen, en deze moeten we tot een succes maken!
    De vraag is, hóe?

    álle ideeën zijn welkom, en als je denkt een serieus geniaal idee te hebben pb me, dat zorgt ervoor dat niemand, kuch, het idee zelf gaat gebruiken voordat wij dat kunnen.

    Het gaat dus om world behind my wall/lass uns laufen.
    álles om promotie hierom wat je te binnen schiet, please tell me.

    Alysse schreef:
    Hier in B kwam hij vorige donderdag in MNM 50 binnen, en de volgende dag was hij al de sterkste daler O.o

    Sorry hoor, maar ik vind dat nummer echt één van de minste van op de cd, ik snap niet waarom ze dat net als single uitbrengen.


    Ik vind het juist een van de mooiste van de cd xp
    Eigenlijk zijn ze allemaal mooi

    Alysse schreef:
    Hier in B kwam hij vorige donderdag in MNM 50 binnen, en de volgende dag was hij al de sterkste daler O.o

    Sorry hoor, maar ik vind dat nummer echt één van de minste van op de cd, ik snap niet waarom ze dat net als single uitbrengen.



    kvind het net een mooi nummer (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ze hebben het al gezongen op de MTV awards... dus dat is toch al veel promotie lijkt mij. En ik ben geen fan meer van ze, maar dit liedje vind ik echt heel mooi. Maarja ik zou het niet weten?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Romance schreef:
    (...)


    kvind het net een mooi nummer (:

    Oke, ik vind dat liedje ook mooi, maar als single weet je toch zo dat het minder succes heeft?
    Denk ik dan toch . (Aa)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Oke, ik vind dat liedje ook mooi, maar als single weet je toch zo dat het minder succes heeft?
    Denk ik dan toch . (Aa)



    Ik zou eerder een ''harder'' nummer als nieuwe single pakken, 'Humanoid' of 'Human Connect To Human' fzo ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ah bedankt voor jullie ideeën. ^^