• Dan open ik hem wel _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    hij zit nooit op hyves ;x
    arghhhh ik wil hem zien en hem knuffelen en andere dingen doen ... :X

    ahha :'D
    ik zit wel soms op hyves :'D
    wel vaak eigenlijk :'D

    Genius schreef:
    (...)
    nee hijs is vreselijk irritant.
    boem liep zo op mijn hand, zegt ie ''jacqueline zet haar eens op mijn hoofd. kijken wat ze doet'' ik dacht echt van ''wat voor nut heeft dat!'' en toen zei ik dat ik dat niet zou doen. en boem is een super druk beestje en ze wouden hem in haar bol doen maar dat vind ik zo zielig dus ik deed haar in haar kooitje. maar omdat ze zo druk was in haar kooi deed ik haar toch maar wel in de bol. zegt die vriend ''oh kijknou wat zielig. stopt ze haar in die bol'' ik zo ''ik hou wijs mijn mond'' anders zou ik zo tegen hem uitvallen.

    hij klinkt gemeen =x

    ik zit zo vaak op hyves, ik doe niet altijd wat. maar ik zit er wel vaak op :'DD


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    hij klinkt gemeen =x

    hij is niet gemeen. ik kan hem zo 'dissen' -kutwoord- als ik wil. maar ik moet aardig tegen hem doen van mn moeder :'DD dus ik hou meestal mijn mond dicht.


    -

    Genius schreef:
    en mijn moeder doet altijd zo vréselijk overdreven als hij bij haar is.
    en hij maakt stomme opmerkingen, zegt niks zinnigs en is dom.

    gelukkig heeft mijn moeder geen vriendjes meer zeg maar, volgens mij wordt die dan ook zo =3
    -mijn ouders zijn gewoon gelukkig saampjes (A)-

    Genius schreef:
    (...)
    hij is niet gemeen. ik kan hem zo 'dissen' -kutwoord- als ik wil. maar ik moet aardig tegen hem doen van mn moeder :'DD dus ik hou meestal mijn mond dicht.

    hhaa :'D
    is wel beter denk ik (A)

    Whipple schreef:
    (...)
    gelukkig heeft mijn moeder geen vriendjes meer zeg maar, volgens mij wordt die dan ook zo =3
    -mijn ouders zijn gewoon gelukkig saampjes (A)-

    ze kiest altijd van die mongolen uit ;_;
    ik wou dat mijn ouders nog samen waren, mijn vader mag ik teminste :'DD


    -

    maar kindjes, ik ga maar eens naar mijn bedje toe..dagdag!
    tot de volgende keer! <33

    Whipple schreef:
    (...)
    hhaa :'D
    is wel beter denk ik (A)

    uhu klopt.
    er is al eens een relatie uit gegaan tussen mijn moeder en een man door mij ;x
    want ik deed heel erg vervelend tegen die man en hij kon daar niet meer tegen. en toen vertelde mijn moeder aan mij dat dat door haar kwam en toen vroeg ik of ik mij nu schuldig moest voelen en toen zei ze ja. maar dat deed ik niet :'DD want ik was blij dat ik die kerel niet meer hoefde te zien.


    -

    Whipple schreef:
    maar kindjes, ik ga maar eens naar mijn bedje toe..dagdag!
    tot de volgende keer! <33

    neeeeeeeeeee (huil)
    slaap lekker ! (lll)


    -

    Even tussendoor;
    Ik heb eindelijk bijna alle 30 elementen in mijn hoofd, dus ik peer hem voor vandaag.
    Kom er ook lekker even tussen (nerd)
    Seeyou leukerds <3
    Lekker pitten en dromen over - alle 3- Tom.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    slaap lekker beuteurheum ! (ll)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    nee hijs is vreselijk irritant.
    boem liep zo op mijn hand, zegt ie ''jacqueline zet haar eens op mijn hoofd. kijken wat ze doet'' ik dacht echt van ''wat voor nut heeft dat!'' en toen zei ik dat ik dat niet zou doen. en boem is een super druk beestje en ze wouden hem in haar bol doen maar dat vind ik zo zielig dus ik deed haar in haar kooitje. maar omdat ze zo druk was in haar kooi deed ik haar toch maar wel in de bol. zegt die vriend ''oh kijknou wat zielig. stopt ze haar in die bol'' ik zo ''ik hou wijs mijn mond'' anders zou ik zo tegen hem uitvallen.


    Dat is wel heel vervelend. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    heeft een abbo en hij zit 80euro boven zn abbo :'DD


    Dat is wel heel veel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    en mijn moeder doet altijd zo vréselijk overdreven als hij bij haar is.
    en hij maakt stomme opmerkingen, zegt niks zinnigs en is dom.


    Damn, hij lijkt nu al stom. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker