• Dan open ik hem wel _O_


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Omdat mijn haar stom is? Nee, gewoon, omdat mijn haar altijd heel dik ligt. En als ik het bijvoorbeeld met een pony of bles wil doen, zal dat niet goed blijven liggen enzo. ><

    mijn haar is niet dik en ook niet dun,
    maar de dag nadat ik het gewassen heb zit het noooit, dan spuist het verschrikkelijk, en dat is stom (A)

    Genius schreef:
    (...)
    Ja want zij doet de administratie voor de kinderopvang en was mijn werkgever :'D


    Arme jij.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Ja want zij doet de administratie voor de kinderopvang en was mijn werkgever :'D

    dat is toch wel kut, lijkt me =3

    Ja klopt was ook kut :'D Maar nu zit ze vet erg te zeuren over dat ik een baantje moet zoeken en dat irriteert me nogal.


    -

    Dan had ze jou niet moeten ontslaan. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghehe precies x'D


    -

    Fortune schreef:
    Dan had ze jou niet moeten ontslaan. x'D

    wat camille zegt _O_

    Dan moet ze jou nu onmiddelijk terug aannemen als ze vind dat je een baantje moet hebben. xD


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Maar dat doet ze echt niet :'D maar ik ben te lui aangelegd om een baantje te zoeken en ook nog echt te gaan werken :'D


    -

    Ghaa, dat kan ook. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Kiekeboe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Genius schreef:
    Maar dat doet ze echt niet :'D maar ik ben te lui aangelegd om een baantje te zoeken en ook nog echt te gaan werken :'D

    haha :'D
    weetje wat een vriendin uit mijn klas doet?
    iedere zaterdag in een bloemenwinkel werken, en ze hoeft niet heel veel te doen, en ze verdient super goed.

    Hallo!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Onderbroek schreef:
    Kiekeboe.

    Boekieke ;$


    -

    Hooo dubbel post ;$

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 18:18 ]


    -