• Ik had net biologie.='D en komt die gast met een kar vol met varkensharten aanrijden. Echte harten, een homp vlees met aders eraan, en bloed eruit, en al dat soort dingen meer. Dus zegt, ie en vandaag gaan we een hart ontleden, iedereen schrikt zich wilt. Komt ie met een bordje met zo'n hart erop aanzetten, gaf ie me zo'n mesje waar je ook mee geopereerd wordt. Hij vond dat ik het maar voor moest doen omdat ik dit jaar over doe. Nou vorig jaar heb ik dat dus nooit gedaan, maar het was wel grappig, na een tijdje leek iedereen op een huurmoordernaar want al die handen zaten onder het bloed. Na een tijdje vond iemand het grappig om zijn naam met bloed op de tafel te schrijven. ='D het was lol.

    Iemand ooit al zoiets gedaan?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gatverdamme oO


    I'd rather go naked than wear fur.

    Oh, ehm, nee nog nooit gedaan. Ben het ook niet van plan xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nee. bij mij op school ontleden we alleen aardappels & haren. ik wil ook een hart ontleden o.O


    Destroy what destroys you.

    dat moet ik dit jaar volgens mij


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat gedaan,dat was zo vet.Ik heb hem geprobeert te reameneren,maar dat lukte niet meer XD


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JustMyLuckx3 schreef:
    Nee. bij mij op school ontleden we alleen aardappels & haren. ik wil ook een hart ontleden o.O

    Evil, een aardappel ontleden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil dat ooooooooooook.


    I live for the applause, you will die for it.

    MARRYMEBO schreef:
    dat moet ik dit jaar volgens mij

    Je moet je handen onder het bloed smeren en als een gek door school heen rennen, dat had ik moeten doen.='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Exercitus schreef:
    Ik heb dat gedaan,dat was zo vet.Ik heb hem geprobeert te reameneren,maar dat lukte niet meer XD

    Ow. oO je hebt hem vermoorde.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ow. oO je hebt hem vermoorde.

    Nee Ö ik probeerde hem te redden maar de openhart operatie ging misD:


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha :'D Ik haat bloed ik viel al bijna flauw toen ik vorig schooljaar een kippenvleugel moest ontleden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, gelukkig niet!!
    Het enige wat ik moest doen bij bio was een condoom om een nep penis doen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    IEWL


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    XLightAngelX schreef:
    Omg, gelukkig niet!!
    Het enige wat ik moest doen bij bio was een condoom om een nep penis doen xD

    Dat moesten wij ook doen (gellukig ik niet XD) o.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Een oog.


    Life is hard and then we die