• Ik ben afgelopen vrijdag niet naar school geweest omdat ik bloed moest laten prikken, nou was ik na die prik maar weer naar school gegaan.. oO

    Ik kwam vandaag dus weer op school, en toen had ik Economie, ik wist dat we een PO moesten gaan maken omdat ik dat vorig jaar ook heb gedaan.[Ja ik doe dit jaar voor de 2de keer] Maar ik wist niet dat ze toen tweetallen gingen vormen. En nu moet ik dus gaan samenwerken met een jongen, niet zo erg ofzo maar die jongen is vreselijk verlegen. Toen ik vandaag aan hem vroeg hor we het gingen verdelen, werd ie rood en haalde zijn schouders op verder kwam er niks uit. En daarmee moet ik samen werken. Niks tegen verlegen types hoor.. Maar het zou wel handig zijn als hij iets tegen me zei..

    Dus iemand tips om er toch wat uit te krijgen?

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    je kunt het beste gewoon aardig zijn en hem rustig benaderen. gewoon zeggen dat je hem niet bijt, en of ie je wil helpen enz.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Gewoon vriendelijk doen enzo, na een tijdje gaat hij heus wel minder verlegen zijn! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Irgendwann schreef:
    Geef hem een goed gevoel en zodat hij misschien wat gerustgestelder wordt.

    Je moet hem idd een goed gevoel geven. Misschien eens met hem afspreken (als vrienden) zodat jullie elkaar leren kennen? Dan kennen jullie elkaar een beetje, en wordt hij misschien wat losser.
    En je zult zelf veel iniatief nemen omdat hij dat als verlegen type niet zo snel zal doen. Ik zou wel de taken samen doen, want dan gaat het misschien in de loop van de tijd wel goed;)
    Succes:)


    To live would be an awfully big adventure

    Irgendwann schreef:
    Geef hem een goed gevoel en zodat hij misschien wat gerustgestelder wordt.


    Happiness hit her like a train on a track