• hier maken we ons eigen J-rock verhaal door telkens een paar woorden op te schrijven n_n
    ik weet dat er al iets dergelijks bestaat, maar deze is speciaal voor de J-rock fans onder ons n_n bovendien kan wat je van plan was te schrijven helemaal in het water vallen omdat je maar 2 woorden per keer mag zetten n_n
    ______________________________________________

    Op een


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    probeerde zo de macht over de wereld te krijgen, maar zeemeermin Mashiro...


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    wil dit tegen houden door met zijn zeemeerminnenvriendinnetjes Sei en Ryuki en Miharu en Ao ...


    Life is unfair.

    (omg... de PaRADEiS leden zijn veranderd in meiden xD Sei met borsten (lol))
    hun borsten aan Gackt te flashen waardoor Gackt....


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    zijn ogen niet meer open kan doen maar plotseling..


    Life is unfair.

    kwam MAR er aan en ontvoerde Mashiro


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    MAR *Q*

    Bedankt maat zei Dr. Gackt nu voer je hem haar whatever af en vernietig je die andere meiden mannen whatever. MAR knikte.


    Life is unfair.

    maar.... TJOEKE TJOEKE TUUT TUUT, daar kwam de Berutrain aan met Yuki achter het stuur en die...


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    Sloeg MAR voor zijn harsens waardoor hij flauw viel en iedereen snel in de Berutrain kon stappen maar daar kwam Dr. Gackt aangevlogen die...


    Life is unfair.

    niet uitkeek en onder de voorwielen van de Berutrain belande 8D


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    Hij was opslag dood. T__T
    Leon was de dominee die een mooie begravenis regelde voor deze legendarische held, maar toen kwam de Engel...

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 20:22 ]


    Life is unfair.

    Jasmine You aan, maar die bleek achteraf de Engel des Doods te zijn


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    die doodde iedereen zodat het verhaal verder ging heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog in de lucht.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 20:40 ]


    Life is unfair.

    Teru was zo blij dat hij Jasmine You weer kon zien en...

    (nee, dit is niet om ze de gek aan te steken of whatever, ik weet wel dat Jass dood is en dat dat helemaal niet leuk is:()


    Oh fortune, like the moon, you are changeable

    ze omshelsde elkaar stevig, tranen gleden over wangen bij iedereen. Jasmine zei na het knuffelen:


    Life is unfair.

    "Het spijt me dat ik jullie allemaal meegenomen heb, maar ik miste jullie zo erg."


    Oh fortune, like the moon, you are changeable