• Oké ik had vrijdag met een paar jongens afgesproken. Enja op een bepaald moment gooi/giet ik Smirnoff naar die jongens, en net op dát moment komt m'n moeder met de auto langs. Ja oké en nu denkt ze dus dat ik aan het flirten was met die jongens, serieus de link tussen Smirnoff over iemand gooien en flirten? xD En ik had ook nog met chips en aarde gegooid maar dat had ze niet gezien ^^ Gha 1 van die jongens was niet zo blij aangezien het zijn chips en Smirnoff was xD

    Nouja een beetje nut maken van dit topic, iemand ook zoiets in die zin 'meegemaakt'?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 21:00 ]

    bij elke jongen waar ik mee afspreek denken mijn ouders dat het mijn nieuwe vriendje is =.='


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik spreek nooit met jongens af. Komt omdat ze voorheen altijd klote waren. Nooit respect tonen voor anderen etc. Maar nu heb ik een heeele leuke klas, met acht jongens ofzo. En die zijn allemaal heel aardig. ^^
    On-topic: Nee, nooit meegemaakt. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik spreek nooit met jongens af. Komt omdat ze voorheen altijd klote waren. Nooit respect tonen voor anderen etc. Maar nu heb ik een heeele leuke klas, met acht jongens ofzo. En die zijn allemaal heel aardig. ^^
    On-topic: Nee, nooit meegemaakt. (:


    Ik spreek eerder met jongens af dan met meisjes, ik vind jongens gewoon logischer ^^

    Ik spreek bijna nooit af, alleen als ik met iemand 'bezig' ben zeg maar. Maar met meisjes eigenlijk ook nooit! XD


    -

    Romance schreef:
    bij elke jongen waar ik mee afspreek denken mijn ouders dat het mijn nieuwe vriendje is =.='

    Same here, alleen dan bij mijn zussen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.