• Hey,
    voor mijn geschiedenis werkstuk heb ik die nodig. Het mogen problemen vanover de hele wereld wezen ik heb er drie nodig waarvan ik er één al heb; Kinderarbeid. Ik roeg me dus af of jullie nog wat hebben en graag de landen waar dat veel in voor komt er ook bij graag.
    En is aids ook een goed onderwerp want dan hoef ik er nog maar één.
    Alvast bedankt.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oorlog?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Armoede x3
    ah al die arme kindertjes.

    Kindermishandeling?
    Dat de vrouw minder rechten heeft dan de man.

    Hongersnood?
    en ik weet niet of opwarming van de aarde ook meetelt? (:


    All was well.

    Kindermishandeling, misbruik, je moet het toch niet zo ver gaan zoeken? Hier in Europa is evengoed armoede, kindermishandeling, aids etc? Zelfs in Nederland en België is dat.

    En in Japan is er kinderarbeid, in landen als Afrika zijn er kindsoldaten etc.

    oorlog, mishandeling,dieren leed, armoede, ongenzelijke ziektes, kindsoldaten, waternood, rascisme

    Killjoy schreef:
    En in Japan is er kinderarbeid, in landen als Afrika zijn er kindsoldaten etc.

    kindsoldaten vind ik nog wel een goede. Hmm volgens het blad dat ik heb mij gekregen moest het zich afspelen over de hele wereld en het liefst ergens buiten europa nog omdat ik de dingen al heb gehad die in europa voorkwamen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Seksisme: discriminatie op basis van geslacht?
    Bijvoorbeeld dat meisjes in Afrika vaak niet naar school mogen enzo.


    Never run out of reasons to smile...

    -Het grote verschil tussen jongens en meisjes.
    -De vele oorlogen
    -De economische recessie
    -Kindermisbruik (pedofelie)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Honger?


    Happiness hit her like a train on a track

    Sentiment schreef:
    -Het grote verschil tussen jongens en meisjes.
    -De vele oorlogen
    -De economische recessie
    -Kindermisbruik (pedofelie)

    Ik heb laats op het nieuws gehiird dat nederland uit de recessie is(niet dat ik er iets van gemerkt heb)

    Discriminatie in het zuide van de vs


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hongersnood
    Economische Crisis


    Life is hard and then we die