• Man, computers hebben volgens mij een afkeer tegen mij!

    Maarmaar,
    ik wilde net een foto uploaden naar mijn fotoboek, doet hij het niet! Er staat dat het óf een fout van de site is, óf een programmeer fout. Iig, mijn foto was wel gewoon .jpg.

    Help?x']


    everything, in time

    Probeer hem eens ietsje kleiner te maken? Bij mij doet hij soms ook wel raar, terwijl de grootte wel zou kunnen volgens de site. Maar als ik hem dan een beetje kleiner maak, doet ie het vaak wel.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 14:28 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    Probeer hem eens ietsje kleiner te maken? Bij mij doet hij soms ook wel raar, terwijl de grootte wel zou kunnen volgens de site. Maar als ik hem dan een beetje kleiner maak, doet ie het vaak wel.


    Raades? Weet ik ook al niet hoe.:Y)


    everything, in time

    Uploaden op Hyves of imageshack of zo, weer opslaan en dan uploaden hier op Quizlet. Dan hoort 'ie het als het goed is te doen.

    Bij mij doet hij het ook niet. Maar dan moet je die foto op je hyves uploaden, en dan vanaf daar opnieuw opslaan. En dan kan je hem hier wel weer uploaden volgensmij :')

    Desolate schreef:
    (...)

    Raades? Weet ik ook al niet hoe.:Y)
    Paint? :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Desolate schreef:
    (...)

    Raades? Weet ik ook al niet hoe.:Y)


    Haha :'D Dat kun je met Paint makkelijk doen :'D

    Dan moet je je afbeelding even met paint openen, dan op 'afbeelding' klikken helemaal bovenaan & dan 'formaat wijzigen/hellen' en dan die twee keer 100 die je ziet staan in 90 veranderen & dan is ie een beetje verkleind als je hem dan opslaat =).

    Maar probeer anders even de manier van Krullah, misschien werkt dat wel =). En anders kun je je afbeelding nog naar mijn mail sturen ofzo X'D Dan kijk ik of ik hem kan uploaden en hem dus zo in je story kan plaatsen =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je kunt ze ook oploaden met Twitpic -als je twitter hebt- of Tinypic. Zoals iedereen hier boven al zegt. Quizlet doet zo nu en dan moeilijk over de grote en het bestand terwijl het in feite gewoon goed zou moeten zijn. Daar kunnen we helaas niets ana oplossen behalve mensen aanbevelen met paint, tinypic, of twitpic te verkleinen/uploaden.


    Wie du mir, so ich dir.