• 150!
    nog 150 dan hebben we 300, nog 700 en dan hebben we al 1000 :9~
    dus beetje tempo erin!


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Is het ook. :X

    hoeduur ? ;o


    -

    zo grappig. een jongen waarmee ik een keer gezoend heb (oke wel vaker dan een keer :'DD) ging laatst tegen me praten op msn wanneer ik weer in die ene discotheek kwam. ik zo ''5 dec wdan?'' '' ja ik heb wel weer een keer zin om te zoenen'' dus ik zo ''uhm met andere meiden kan je dat ook doen?'' zegt ie ''ja weet ik. maar met jou beviel het me wel heel goed'' :'DDDDD lachte me slap man!


    -

    Genius schreef:
    (...)
    nou dan moet je vanaf zuigeling tot ouderen kennen wat voor lichamelijk ontwikkelingen enzo ze krijgen en blablabla. heeeeeeeeeeeel saai :')


    Ahh, zoiets. Dat wist ik niet. Dat klinkt inderdaad saai.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    hoeduur ? ;o


    139 euro ongeveer. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    zo grappig. een jongen waarmee ik een keer gezoend heb (oke wel vaker dan een keer :'DD) ging laatst tegen me praten op msn wanneer ik weer in die ene discotheek kwam. ik zo ''5 dec wdan?'' '' ja ik heb wel weer een keer zin om te zoenen'' dus ik zo ''uhm met andere meiden kan je dat ook doen?'' zegt ie ''ja weet ik. maar met jou beviel het me wel heel goed'' :'DDDDD lachte me slap man!



    Gossh, wil hij jou gewoon zoenen om te zoenen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    139 euro ongeveer. :X

    ;|


    -

    Genius schreef:
    zo grappig. een jongen waarmee ik een keer gezoend heb (oke wel vaker dan een keer :'DD) ging laatst tegen me praten op msn wanneer ik weer in die ene discotheek kwam. ik zo ''5 dec wdan?'' '' ja ik heb wel weer een keer zin om te zoenen'' dus ik zo ''uhm met andere meiden kan je dat ook doen?'' zegt ie ''ja weet ik. maar met jou beviel het me wel heel goed'' :'DDDDD lachte me slap man!

    hahahah zeg gewoon ja :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Fortune schreef:
    (...)


    Gossh, wil hij jou gewoon zoenen om te zoenen?

    i don't know :'DD hij vond me eerst wel vet leuk :'DD en anders boeit mij helemaal niks. ik zoen ook wel een jongens om te zoenen :'DD


    -

    Genius schreef:
    (...)
    i don't know :'DD hij vond me eerst wel vet leuk :'DD en anders boeit mij helemaal niks. ik zoen ook wel een jongens om te zoenen :'DD


    Ghaha, gosh, volgens mij krijg je een aanbidder. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Musicbeats schreef:
    (...)
    hahahah zeg gewoon ja :'D

    nou ik weet wel zeker eigenlijk dat als ik hem zie dan, dat ik met hem ga zoenen :'DD
    zo ben ik x'D

    ik zei een keer tegen een jongen -die mij vet leuk vond- dat ik hem niet leuk vond maar toen vroeg ik wel of hij met me wou zoenen :'DD


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Ghaha, gosh, volgens mij krijg je een aanbidder. x'D

    heb ik al (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    heb ik al (A)


    Jeroen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    nou ik weet wel zeker eigenlijk dat als ik hem zie dan, dat ik met hem ga zoenen :'DD
    zo ben ik x'D

    ik zei een keer tegen een jongen -die mij vet leuk vond- dat ik hem niet leuk vond maar toen vroeg ik wel of hij met me wou zoenen :'DD

    hahahahah jij bent raar :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Fortune schreef:
    (...)

    Jeroen?

    hahaha nou dat weet ik niet :'DDD


    -

    Musicbeats schreef:
    (...)
    hahahahah jij bent raar :'D

    uhu klopt :'DD je moet ook nooit ene keer met mij uitgaan ofzo (A)


    -