• Hallo, Ik ben bezig met een verhaal maar ik weet geen titel, het verhaal gaat over Pixie MacDhiubh en haar weg naar geluk en bekendheid.

    flaptekst;

    Ik had altijd gedacht dat niemand me begreep. Nu ik terug in de tijd kijk zie ik pas hoeveel mensen er eigenlijk in mij gelooft hebben. Nu pas zie ik hoeveel mijn ouders van me hielden, hoeveel mijn vriendinnen om me hadden gegeven. Ik wens dat ik terug in de tijd kon, om mijn ouders te vertellen dat ik van ze hield, om mijn vriendinnen te vertellen dat ze de liefste personen waren die ik ooit had ontmoet. Maar ik kon niet terug in de tijd, ik had mijn eigen toekomst gemaakt, ik had er zelf voor gekozen om alleen te zijn. Want dan hoefde ik niemand uit te leggen hoe ik in elkaar stak, dan zou ik geen ruzie meer maken en zouden mijn ouders geen last meer van me hebben. Maar nu ik alleen ben wil ik ze terug, de warmte wil ik terug, de goede maar ook de slechte momenten wil ik weer meemaken. Helaas gaat het niet, Ik kan niet meer doen dan mijn leven weer te gaan leven. Ik had mijn moeder belooft vlak voor ze stierf te doen wat ik wou en ik was van plan om die belofte na te komen. Dat was ik haar wel verschuldigd na alles wat zij en papa voor me gedaan hadden.


    weet iemand een titel??


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    It's For my Mom?
    Mamma dit is voor jou?
    Euh....
    Alone In The Dark?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.