• Stel; je hebt een crush op iemand en plots kust hij je. Wat zou je reactie zijn? Daarmee bedoel ik niet dat je hem zou terug kussen, maar of jij hyper zou beginnen doen omdat hij je gekust heeft ofzo.

    -slechte uitleg-

    Ik wil dat even weten want als ik mij bedenk hoe hard ik begin te stressen als ik hem zie, dat mij dat onmogelijk lijkt dat ik relax zou kunnen blijven als hij dat zou doen. Als hij mij zou kussen (wat nooit of te nimmer gaat gebeuren), dan zou ik super hard moeten glimlachen, recht staan en super hyper in mijn handen klappen of super hyper staan te springen of gewoon niet kunnen stoppen met heel breed te glimlachen.><

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 20:46 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik zou heel verward zijn, ik denk namelijk dat die van mij homo is - niet lullig, maar zo doet hij gewoon. Ach, niets tegen homo's. Maar ik zou in iedergeval heel verward zijn, maar ook heel blij.

    Ik zou geen enkel zinnig woord meer kunnen uitbrengen dat weet ik nu al.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is gebeurd bij mij en ik kan je zeggen dat je alles vergeet en het gewoon laat gebeuren.


    -

    Ik zou eerst schrikken, dan heel normaal proberen te doen, maar als hij dan weg is zou ik hyper rondjes beginnen te rennen :')

    Fragile schreef:
    Ik zou eerst schrikken, dan heel normaal proberen te doen, maar als hij dan weg is zou ik hyper rondjes beginnen te rennen :')


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zou heeeeeel erg verbaasd zijn en me afvragen of ik niet droom ofzo :') en dan zou ik hem een knuffel geven en dan gaan we praten over heel veel dingen -maakt niet uit welke- en dan zou ik er even alleen mee weglopen en dan praten we verder over vanalles en dan als niemand ons nog kan zien, zou ik hem terug kussen (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik zou toch wel verward zijn, maar daarna gewoon heel erg blij zijn denk ik. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik zou egt de rest van de dag met een grote lach op mn gezicht rondlopen
    helemaal blij en gelukkig op zo'n manier dat niets maar dan ook niets mn dag kan verpesten


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Fragile schreef:
    Ik zou eerst schrikken, dan heel normaal proberen te doen, maar als hij dan weg is zou ik hyper rondjes beginnen te rennen :')

    Alles vergeten en terug zoenen enzo :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zoals Envy : alles vergeten en terug zoenen.
    Heb het al voorgehad enja, ik was blij, maar op zo'n moment wil je niets anders doen dan gewoon terugzoenen, ik toch (cat)


    -

    Fragile schreef:
    Ik zou eerst schrikken, dan heel normaal proberen te doen, maar als hij dan weg is zou ik hyper rondjes beginnen te rennen :')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Striflicious schreef:
    Het is gebeurd bij mij en ik kan je zeggen dat je alles vergeet en het gewoon laat gebeuren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou hem een klap geven tegen zijn wang, en dan weer verder gaan zoenen.

    -Grapje-

    Gewoon terug zoenen, de dingen om je heen vergeten.


    You can run but not hide

    Ik heb 1x dat gevoel gehad met een jongen. Ik was smoor op hem, en toen was ik romantisch alleen met hem ergens. En opeens kwam ie achter me staan en sloeg zijn armen om mij heen, en ik keek toen schuin naar achteren naar zijn gezicht. En zo kwamen onze gezichten dicht bijelkaar. En je wilt niet weten hoe mega blij ik was! Mensen om me heen zagen zelfs vonkjes in mijn ogen van blijdschap. Ze hadden me nog nooit zo gezien x'D Ik loop dus de hele dag met een smile op me face, en ik ben facking druk en vrolijk dan.

    Wahha, heel uitleg x'D


    Sometimes it's best not to care.