• naar het concert van de Jonas Brothers geweest en het was in een woord, GEWELDIG!
    Dit was zowieso mijn eerste concert maar deze ervaring zal ik dus egt never nooit van mijn hele leven vergeten. Ik heb gewoon egt 4x gehuild.. bij All little bit longer, When you look me in the eyes, Fly with me en Gotta find you. Ik weet het, het zijn niet eens trieste nummers, de meeste dan, maar mijn ogen vulden zich gewoon opeens tranen en bij All little bit longer moest ik egt gewoon nog 5 minuten doorhuilen. Ik weet niet, ik hou gewoon egt van ze. Ik weet het, ik kán niet van ze houden want ik ken ze niet persoonlijk en dat zal ook nooit gebeuren, en ik geef mezelf geen valse hoop, want ik weet dat ik ze nooit zal ontmoeten, maar toch hou ik van ze. Deze dag kan ik gewoon niet beschrijven, zo geweldig vond ik het. Ik heb er gewoon geen woorden voor xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nice nice nicee <33

    Leuk ;'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Paar vriendinnen van mij zijn ook geweest x'] zit er dik in dat ik daar ook een XL verslag van krijg


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    Paar vriendinnen van mij zijn ook geweest x'] zit er dik in dat ik daar ook een XL verslag van krijg


    haha, ik ga ook nog een XL veralag bij mijn vriendinnen geven xD
    Wat ik wel grappig vond is dat een jongen voor mij zo'n lichtgevende stokje naar het hoofd van Joe Jonas gooit xD We zaten namelijk vooraan en hij gooide zo naar Joe maar die kwam tegen zijn hoofd aan. Je had egt Joe's gezicht moeten zien xD
    Ik lachte me kapot xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een vriendin van me gaat vandaag.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga vandaag


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben gisteren ook geweest ^^ :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I need a waffle =3


    Let's do this poo

    Romance schreef:
    Leuk ;'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik was er ook 13/11/09 ;D


    Better to leave than to be gone.

    Romance schreef:
    Leuk ;'D


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Het is A little bit longer (nerd) IK WOU OOK IK WOU OOK (huil)