• Heey Patricia hier!! =D
    ik ga op deze profiel een TH serie beginnen..
    en ik heb rollen!!! =D
    Vriendin tom+hoofdrol;
    -Gusti4ever
    vriendin bill;
    -BILLxKxBITCH
    twee zusjes hoofdrol;
    -TOMxKxBITCH

    -FuckMyGuitar
    vriendin gustav;
    - CuteEscapex


    dit wil ik weten;
    naam;
    leeftijd;
    karakter;
    like's;
    dis like's;
    plaatje;
    textje;

    ik kies degene die het meest geschikt is dus niet de 1ste..

    xoxo






    I'm a good kid xp

    vriendin bill


    Lalalalalalalala.

    Mag ik Vriendin tom+hoofdrol;?
    Je krijgt het lijstje zo =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    naam;Siham

    leeftijd;18

    karakter;Btchy,lief,behulpzaam,hard to get&humoristisch

    like's;Tokio Hotel,Bill&shoppen

    dis like's;Mensen die Bill haten vanwege zijn stijl&mensen die bevrien willen raken met Bill vanwege zijn beroemdheid&chocolade

    plaatje;http://i216.photobucket.com/albums/cc261/Sprgurl1324/Hooligun/HannaBeth-1.jpg

    textje;


    Haay people<3.Ik ben Siham en ben 18 jaar oud.Gelukkig ben ik niet meer afhankelijk van mijn ouders,want toen ik 17 was was ik TH fan.Nu nog hoor,maar ze vonden dat TH een slechte invloed op me had.Gewoon dom geklets.Oh ja ik hou van shoppen en muziek luisteren&Bill:$.Ik heb dus een crush op Bill,maar dat is niet de enige want Joe Jonas is ook een lekker stuk.Helaas zal ik ze nooit ontmoeten.Oh ja ik heb een hekel aan chocola,dus koop dat nooit voor me(A).Ik moet gaan.Daaagh kinders x3


    Lalalalalalalala.

    naam; Julia
    leeftijd; 18 [ben ik het echt 13, maar voor vriendin van Tom is dat niet echt normaal x'D]
    karakter; Bitchy, kan goed met mensen overweg, Flirterig maar als ze een vriend heeft is ze trouw.
    like's; Chocola, vrienden, muziek, TV en PC
    dis like's; Egoisten, arroganten, mensen die je niet accepteren en bloemkool.
    plaatje;http://farm4.static.flickr.com/3183/2486592886_74a7a9b41c.jpg
    textje;
    Hayy,
    Ik ben Julia, 18 jaar oud. Mijn haar is zwart, zo blijft het ook! Ik ben bitchy maar kan goed met mensen overweg. Flirten doe ik graag, maar als ik eenmaal een vriendje heb ben ik trouw en ik hoop dat hij dat ook is:). Chocola is gewoon te lekker, dus ik eet het wel vaak. Ook zijn vrienden belangerijk voor mij, dus pas op! je komt niet aan ze! Ik haat egoisten en mensen die gewoon te arrogant zijn. Ook houd ik niet van bloemkool, de geur alleen is misselijkmakend. Tom en mijn vrienden zijn mijn leven, dus bijf van hun af!!
    Doeii<3

    Dat was hem =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    een zusje!!


    *He's the one.

    naam; Charissa

    leeftijd; 16

    karakter; Bitchy, ego, lief, koppig en hyperactief

    like's; chocolade, schoenen, Jongens, uitgaan, seks en dansen

    dis like's; spinnen en andere insecten, tomaten en hoeren.

    plaatje; http://www.4outof10.com/wp-content/uploads/2008/05/briana_evigan_55824.jpg

    texttje


    hoi mijn naam is Charissa, ik ebn 16jaartjes oud. Ik ben een meid dat zich niet laat doen en ik ebn verzot op jongens. Jups I'm The SexQueen, altans zo noemen ze mij hier in D-land. Weetje ik vind het niet erg. Ik hou van mijn zusjes en natuurlijk ook van shoppen en uitgaan. Ik rook sinds mijn 12de en drink sinds mijn 13de. Bubai fuckers.<3333


    *He's the one.

    Kan ik niet de vriendin van gustav zijn ?
    Want dan wil ik dat heel graag (a)
    Als je reageert dan geef ik het lijstjuh

    Kan ik niet de vriendin van gustav zijn ?
    Want dan wil ik dat heel graag (a)
    Als je reageert dan geef ik het lijstjuh


    Is goed


    I'm a good kid xp

    Naam;Kim
    leeftijd; 16 Jaar
    Karakter; Bitchy,Koopig,Brutaal,Ego,Eigenwijs
    Like's; Schelden,Emos,Jongens met blond haar.
    Dis like's;Insecten,Huppelkutten,nerds
    Plaatje;[url] http://nd.blog.cz/m/misha-avril.blog.cz/obrazky/16838907.jpg[/url]
    Textje;Hoi ik ben dus Kim. Ik ben 16 jaar oud en binnenkort 17. Ik heb lichtblond haar waar veel jongens verliefd op worden en heb lange benen en ben best dun. Mijn hobbys zijn drummen en nogeens drummen! Ik ga weer!
    DOOEEEII <33
    Rol: Zusje van Hoofdrol en BF van Gustav? x'D

    Wie hebben de rollen???


    *He's the one.

    Naam: Momo
    Leeftijd: 16 Jaartjes jong
    Karakter: Humorvol! droog, lief, spontaan, soms erg teruggetrokken.

    Like's: Gustav! MUZIEK!!, 'skemos[combi van emo/skater] dansen, erg gek doen. headbangen xD, Leren drummen van Gusti

    Dis like's: Kutjes, boring mensjes, humor loosjus, ongeduldige mensjes, Spinnen

    Foto: http://srv0110-08.oak1.imeem.com/g/p/a7bdc5cbc3793c08966372dc34acb841_web.jpg

    Stijl: Skemo [combie skater emo]

    Teks:
    Hallow i'm funny Momo.. Ik ben 16 jaartjus... Ik heb zwart haar ben niet echt uber lang.. anders kom ik niet bij het mondje van Gusti.. wat ik erg belangrijk vind.. ik heb veel lol.. en hou van lachen ! Ik kan goed zingen en doe aan streetdance.. ik skate veel in mijn vrijetijd en doe graag raar.. :P
    Nou ga ik weer doei doei!! >.<

    zusjj


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    naam; demi

    leeftijd; 16

    karakter; lief en eigenwijs

    like's; shoppe en skatee

    dis like's; huppelkutjes

    plaatje; Ik zit op een andrere pc zou jij er ene asjeblief willen pakken (A)

    textje; haij ik ben demi ik ben 16 jaartjes jong ik doe graag skate dus als je me aan het zoeken bent vind je me wel op de skatebaan xD ik ben best wel eigenwijs maar ook lief en ik ben ook graag bij men vriendinnen shoppe of skatee dat was het wel zo

    X. demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Heey Patricia hier!! =D
    ik ga op deze profiel een TH serie beginnen..
    en ik heb rollen!!! =D
    Vriendin tom+hoofdrol;
    -Gusti4ever
    vriendin bill;
    -BILLxKxBITCH
    twee zusjes hoofdrol;
    -TOMxKxBITCH

    -FuckMyGuitar
    vriendin gustav;
    - CuteEscapex


    dit wil ik weten;
    naam;
    leeftijd;
    karakter;
    like's;
    dis like's;
    plaatje;
    textje;

    ik kies degene die het meest geschikt is dus niet de 1ste..

    xoxo






    I'm a good kid xp

    Yay<3

    BILLxKxBITCH ik dus heeft de rol<3