• Mijn leraar Duits heeft Facebook. :9~

    Klikkie

    En ga hem nou niet toevoegen, want dan schaam ik me dood. (cat)

    Anyway, echt íedereen heeft Facebook bij mij op school. En dus bij testen, examens etc, worden de antwoorden altijd doorgeven via Facebook. Het is eigenlijk onze 'persoonlijke huiswerksite'. :')

    Maar like, heel veel mensen hebben ook die leraar Duits als vriend op Facebook. Als die ziet dat wij, zoals vorig jaar, de antwoorden van het examen Muziek naar elkaar aan het sturen zijn, zijn we echt wel gefackt hoor. Hoe dom kunnen ze zijn. :'D

    Ohja, die leraar Duits is eigenlijk in Spanje geboren, is in Amerika opgegroeid, heeft jaren in Berlijn gewoond en nu is hij in België. Echt hoor, multicultureel. :'D

    Én vandaag had hij een geelkleurige banaantrui aan en daar heb ik stiekem een foto van getrokken. Het geel fascineerde me. :9~

    Tot zover mijn nutteloos topicje. (nerd)

    Haha (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Die profielfoto is wel schattig, die kindjes toch. :X
    Ik zou echt nooooit een leerkracht toevoegen op Facebook. oô

    Haha, geweldig x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Hahahahahah
    Mijn gehaate ak leraar heb ik op hyves x,x

    Haha x]
    Mijn Duitse leraar blijkt Hyves te hebben. No way dat ik hém ga toevoegen O_O (En hij weet zijn wachtwoord toch niet meer ;x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nou, hij is heel erg leuk. Dus opzich maakt het niet uit dat we hem als vriend hebben, maar toch. Riskant met al ons gespiek. :'D

    dan zijn die mensen bij jou wel erg dom.-gayhand-
    reminds me of my own classmates


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat hij er vriendelijk uitziet. (nerd) Ik heb mijn leerkracht Latijn, biologie (en aardrijkskunde en t.o, maar die geeft al die drie vakken aan mij) en Frans toegevoegd op Facebook. Die van Latijn heeft al geweigerd, met een heel mailtje erbij van dat ze mij pas mag toevoegen als ik uit die school ben en de andere twee reageren niet (cat)


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Ik vind dat hij er vriendelijk uitziet. (nerd) Ik heb mijn leerkracht Latijn, biologie (en aardrijkskunde en t.o, maar die geeft al die drie vakken aan mij) en Frans toegevoegd op Facebook. Die van Latijn heeft al geweigerd, met een heel mailtje erbij van dat ze mij pas mag toevoegen als ik uit die school ben en de andere twee reageren niet (cat)

    HAHAHAHAHAH, SORRY, HAHAHAHA :'DDDD

    Naja, ik ga hem niet toevoegen, hij moet mijn foto's etc toch niet zien? o.Ô

    Romance schreef:
    Haha (:


    I need you like a heart needs a beat

    Er zitten ook leerkrachten bij mij op school op facebook, maar ik ga ze echt niet toevoegen. alsof ik zou willen dat zij alles zien wat ik doe oô


    You're a star in heaven.

    Hahah ik wil zijn banaantrui zien :Y)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 19:49 ]


    Happiness hit her like a train on a track

    Romance schreef:
    Haha (:


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ik wil die banaantrui ook wel zien x3 lol.


    We are X !

    Nou, wat is daar erg aan? Mijn leraar wiskunde heeft Netlog.