• Onze economie leraar dus. Haha, ik zal even opnoemen wat hij allemaal doet:

    - Hij noemt je dom of zegt dat je manier van denken basisschoolnivo is.
    - Hij maakt onderscheid in de klas, een paar leerlingen mogen nakijken zónder dat hij eerst controleerd en bij andere kijkt ie elk sommetje na.
    - Hij legt heel lang en saai uit, over iets wat hij in 10 minuten kan vertellen, doet hij een uur.
    - Hij doet eerst heel traag met huiswerk enzo, maar dan is het in een keer haasten omdat hij nog een toets wilt geven voor het rapport.
    - Hij komt áltijd te laat en komt dan aan met de smoes dat hij nog koffie moest halen, vervolgens gaat ie naar de uitleg weer een kwartier weg want hij moet koffie halen.
    - Hij gooit koude koffie bij de planten.

    Nouja, dit zijn dus een paar van de ergste dingen en we hadden het er vandaag over met de mentrix. We moesten alles op een briefje schrijven en nu blijkt dat vier leerlingen uit onze klas niet eens meer een vraag durft te stellen, omdat je dan simpelweg voor lul wordt gezet en die vent begint te schreeuwen tegen je.

    Nouja, wie heeft ook zo een geweldige leraar?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    1, 2, 3, hebben heel veel leraren o.o

    OMG x.x
    Ja ik, m'n eco leraar maar die is nu van school :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn economie leraar is echt vet :Y)
    En, nee, zo'n leerkracht heb ik niet! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb leraren waarbij 1, 2, en 3 vaak voorkomt. Maar arme arme jij en arme arme plantjes. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?