• -had zin om de titel in het Engels te doen-

    Vandaag is het vrijdag de 13de, bekent als de ongeluksdag. Vertel hier al jou ongeluk dat je vandaag al hebt meegemaakt, of heb je juist extra veel geluk vandaag?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 16:27 ]


    Only losers can act the way you do

    KirstenSnaps schreef:
    Het geweldigste meisje ever heeft mij vanavond gekust :'DDD. Mijn vrijdag de 13e kan niet meer stuk!
    Je crush? Ik ben super blij voor jou : D


    Only losers can act the way you do

    Chill schreef:
    Ik geloof niet in die shit!
    Maar ik heb altijd een ongeluksdag!
    Ik ook niet hoor (krul)


    Only losers can act the way you do

    UNCOMMON schreef:
    Niks gebeurt. Ik was gewoon even hyper als altijd ;D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    sacred schreef:
    Voor mij is deze dag niet anders dan andere dagen.. Ik merk er nog niks van dat het vrijdag de 13e is.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik stond bij de bushalte te wachten, rijd die bus gewoon door maar nog erger, door zo'n diepe plas heen& je raad het al; ik was kletsnat.
    dat was vanochtend. toen kwam ik op school en was ik me kluissleutel vergeten omdat ik met de bus was gegaan -.- maar ik was al best laat dus ik kwam met zo'n kutsmoes aan bij wiskunde, MOEST IK NABLIJVEN ;o dus mijn dag was al half verpest & toen hadden we het laatste uur geschiedenis& ik was me strafwerk vergeten en toen moest ik me ook nog gaan melden bij de conrector ;o

    Wat een hel. (Ik heb het trouwens overleefd hoor ^^)

    Ik heb juist veel geluk want ik ben nu net terug van een concert van de Jonas Brothers wat geweldig was..
    Maar een vriendin van mij heeft juist heel erg veel pech want ze had al een halfjaar zich verheugd op het concert en gisteren zei ze dat ze niet kon komen omdat ze in het ziekenhuis was vanwege haar oren


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bij mij is er niets anders dan andere dagen.


    -

    Bij mij is er niets speciaals gebeurt ofzo :')


    Happiness hit her like a train on a track

    JA.
    Gisteren op mijn stage was het pinautomaat kapot gegaan :'D
    En toen kwam er ook net gisteren zo'n controle bonnetje uit, lekker typisch :'D
    En en en nét op mijn laatste stagedag kwamen er 2 fucked up mooie gitaren binnen. (ik liep stage in de muziekwinkel) Als dat geen pech is dan weet ik het ook niet meer :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pliena schreef:
    (...)
    Haha, wie?
    -ook al ken ik haar waarscheinlijk niet-
    Ik ben blij voor je!
    Iemand van school :'DD -gaat geen namen noemen want internet is onveilig (krul)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Roulette schreef:
    (...)Je crush? Ik ben super blij voor jou : D
    Ja _O_ -hypert de pan uit-


    Wie du mir, so ich dir.

    Enkel geluk gisteren eigenlijk. Twee goede testen gemaakt, en niet moeten meedoen aan een derde omdat ik ziek geweest was. En gisterenavond een érg aangename 'date'. :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mijn moeder en ik waren bijna op een andere auto gechrashed. Man ik was bang, we gingen bijna overkop 0.o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik had juist heel veel geluk gister.
    Was naar het Jonas Brothers concert; hadden vet goede plaatsen en was super leuk. ;D


    hoi, jij bent leuk.

    Ik was gister ziek, en vandaag ook nog.