• Eerst moet je in de bus staan, dan komt je op school 'he bo we zijn het eerst uur vrij.' krijg je even te horen. Dan valt er iemand flauw in de les. Dan moet je een proefwerk engels inhalen dan heb je een mentor uur van je mentor die kut is. dan heb je WISKUNDE. x-x 1 geluk, we hadden het laatste uur vrij én 40 minuten roosten vanwege rapport vergaderingen dus ik was op 10 over 12 vrij.


    when words fail, music speaks.

    Ik was 11 uur al vrij en normaal 10 voor twaalf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben nog steeds op school :]
    En hier kan je dus van die punten verdienen, waardoor, als je er 200 hebt, je een uur eerder naar huis mag. En ik zit in een soort 'speciale' klas, met maar 6 mensen [/vandaag zijn er 2 ziek, dus nu vier] en twee daarvan hebben dus 200 punten, mogen eerder naar huis, en ik zit hier straks nog met die andere gast.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik moest van 9 tot 11 naar school ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zit nu op school x_x
    Nog tot 4 uur. En mijn dag is ook best kut ;x


    Never run out of reasons to smile...

    ik zit nog tot half 4 -.-


    A Noble was Born in Chaos

    maar ik dnek dat het de dag van kut dagen is gezien de datum ><


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb vandaag mijn wiskunde proefwerk echt heeelemaal verkloot --'. Gelukkig zou mijn lerares er rekening mee houden dat ze het niet zo zwaar gaat telle (: wat houd ik toch van mijn wiskunde lerares. Maar ik had vandaag wel laatste uur vrij =D. [/en toen mocht ik lekker in de regen fietsen]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    tje het is vrijdag de 3de:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tot vijfoverdrie naar de hell geweest. dat was veel te lang. was die man van handvaardigheid nog boos op me, en ik had iemand heel hard uitgelachen, maar t was niet helemaal de bedoeling en hij wist het en dat vond ik zielig :X

    Psst, vrijdag de 13e


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dat is toch goed dat je het eerste uur geen les had ?
    dan kon je leren voor dat engelsproefwerk ?
    het is natuurlijk kut dat je zo vroeg bent opgestaan voor niks,maar als je een uurtje vrij hebt,dat vind ik altijd mooi meegenomen (:


    everybody needs a song.

    ik miste me bus! grrr egt stom.. en ik zat tot kwart voor 3 op school!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Das best wel kut ja. =s
    Ik was vandaag kwart voor 1 uit, alleen was de reden daarvoor niet zo geweldig; de crematie van een overleden docent
    nam plaats in de middag.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg egt vrijdag de 13e x.x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.