• Haay,

    Char(TOMxKxBITCH),ik(BILLPIRAAT)&Siham(BILLxKxBITCH) zoeken nog rollen voor ons nieuwe verhaal op dit account x'D Het gaat over:

    Nou Charissa is de vriendin van Bill,omdat Tom haar Niet leuk vind.Dan playt ze Bill even hard,dan wordt Tom jaloers en dan uiteindelijk gaat het uit met Bill en heeft ze ruzie met Tom.Op een dag komt Tom naar haar huis en bied Tom zijn excuses aan en dan groeien Tom en Charissa naar elkaar.Dan krijgt de BF van Charissa(Emilie) een relatie met Bill,maar Bill gaat op een avond vreemd omdat hij dronken is en dat is net op de dag dat ze 1 jaar bij elkaar zijn.Ze leggen het bij,dan ontmoet Bill Siham en dan worden ze BF's.Siham heeft een hekel aan Emilie en dan probeert ze Bill en Emilie uit elkaar te drijven,alleen Emilie heeft het door dus ze doet er wat aan en dan krijgen Siham en Bill ruzie.Nou dan zien ze elkaar een paar jaar niet,maar op een dag heeft Siham een meet and greet gewonnen met Tokio Hotel,en ze heeft haar uiterlijk verandert en dan herkent Bill haar niet meer en dan wordt Bill verliefd op Siham en dan krijgen ze een relatie.Hoe het verder afloopt zie je dan wel





    -One night stand Bill BEZET>> PATRICIAx3 <<

    -Vriendin Georg BEZET>> xTinkerbell <<

    -2 bandleden(Drum&gitaar)BEZET>> xTHLIEFDE&Flo <<

    -Stalker van Char

    -Een groepje stalkers van TH
    -xBOS=de leider!
    -xMandje

    -Zusje van EmilieBEZET>> GUSTIPIRAAT <<

    -Nichtje EmilieBEZET>> Doraaa <<

    -Vriendin AndreasBEZET>> TOMPIRAAT <<

    -Zusje van CharBEZET>> ChajaCupcake <<


    Wat we willen weten is:

    Naam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    Hobby's;

    Likes;

    Dislikes;

    Plaatje;

    Tekstje;


    Trouwens we zoeken ook nog een titel ,dus verzin maar x'D



    WE KIEZEN NIET DE EERSTE MAAR DE MEEST GESCHIKTE<33

    Vriendin Georg dus <3
    Naam; Aïsha
    Leeftijd; 17
    Karakter; Aïsha is meestal vrolijk, maar als ze chagrijnig is, is ze dat ook behoorlijk. Aïsha schaamd zich nergens, maar dan ook echt helemaal nergens voor. Ze houdt van gek doen met vrienden, of gewoon alleen x'D. Af en toe is ze best romantisch, maar meestal verpest ze dit soort momenten met droge opmerkingen. Op momenten dat Aïsha zich kut voelt, ziet ze niets positiefs in de wereld, of de zin van het leven.
    Hobby's; (akoestische)Gitaar spelen, teksten schrijven (af en toe zijn dat songteksten), gek zijn en melig doen, lachen in winkels
    Likes; Vrienden <3, Lezen <3, Foto's maken <3, Muziek <3, Katten <3
    Dislikes; Irritante mensen, Liedjes die in je hoofd blijven hangen, Sommige honden, Aandacht
    Plaatje; http://i17.photobucket.com/albums/b97/gawh__youskank/Hair/scenehair.jpg
    Tekst'je'; Heey, Ik ben dus Aïsha ^^. Toen ik op de middel bare zat had ik veel ruzie met iedereen, maar dan ook echt iedereen om me heen. Ze mochten me niet en vonden me stijl dom. Maar ik trok me er eigenlijk weinig van aan, behalve dan dat ik altijd terug schold. Vandaar dat ik altijd originele scheldwoorden weet.
    Best dom maar: met mijn vrienden lach ik altijd dubbel in de winkel. Welke winkel maakt echt niet uit, een cadeauwinkel of de Aldi x'D, het is en blijft melig^^.
    Ik hou van katten en stukjes tekst schrijven. De meeste tekst die ik schrijf zijn een paar alinea's lang, meestal gaan ze over mijn gevoelens of waar ik op dat moment aan denk. Ik heb ook wel eens songteksten geschreven, iedereen vond ze geweldig en vond dat ik er op mijn gitaar muziek bij moest gaan maken. Maar ik vond ze zelf niet zo fantastisch, dus ik heb op dat moment niet eens mijn gitaar gepakt.
    Muziek is écht geweldig! Ik luister voornamelijk: Simple Plan, Avril Lavigne, My CHemical Romance, Fall Out Boy, Secondhand Serenade, 3 Doors Down, Kelly Clarkson, The Veronicas, Paramore en dat soort muziek^^.
    Baaayy<3


    Sweet dreams will come true.

    ke si goed dankje lieford.<333


    *He's the one.

    Naam;
    Dora

    Leeftijd;
    16

    Karakter;
    Lief, lui, snel jaloers,..


    Hobby's;
    Gitaarles, drumles, slapen, computer,

    Likes;
    computeren, muziek luisteren, lezen, schrijven, cookies, boyz, chocola..

    Dislikes;
    vroeg opstaan, wanneB's, players, spinnen,...


    Plaatje;
    http://i227.photobucket.com/albums/dd195/killahkitteh/63jb6fl.jpg, ofwel mag je zelf kiezen..

    Tekstje;
    Kies maar een tekstje bij welke rol ik het beste pas ^^


    Een titel.. oeh daar bennik niet goed in xD
    Sorry.

    En het ziet er een superquis uit xD

    Naam;
    Dora

    Leeftijd;
    16

    Karakter;
    Lief, lui, snel jaloers,..


    Hobby's;
    Gitaarles, drumles, slapen, computer,

    Likes;
    computeren, muziek luisteren, lezen, schrijven, cookies, boyz, chocola..

    Dislikes;
    vroeg opstaan, wanneB's, players, spinnen,...


    Plaatje;
    http://i227.photobucket.com/albums/dd195/killahkitteh/63jb6fl.jpg, ofwel mag je zelf kiezen..

    Tekstje;
    Kies maar een tekstje bij welke rol ik het beste pas ^^


    Een titel.. oeh daar bennik niet goed in xD
    Sorry.

    En het ziet er een superquis uit xD




    zou je even in een tekstje je eigen voor kunnen stellen?

    Naam; Kim
    Leeftijd; [MAG JIJ KIEZEN]
    Karakter;Bitchy,Koppig,Brutaal,eigenwijs,ego.
    Hobby's; Drummen
    Likes; Drummen,Chocolade,vrienden
    Dislikes;Huppelkutten,
    Plaatje;http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    Tekstje; Hoi ik ben Kim en heb lichtblond haar en groene ogen. Ik ben erg slank maar eet toch veel. Mijn favorieten kleuren zijn groen en zwrart en ik zit op drummen.Verder heb ik net veel te melden.
    DOEII <33
    Rol: One Night Stand van Bill

    Naam; Kim
    Leeftijd; [MAG JIJ KIEZEN]
    Karakter;Bitchy,Koppig,Brutaal,eigenwijs,ego.
    Hobby's; Drummen
    Likes; Drummen,Chocolade,vrienden
    Dislikes;Huppelkutten,
    Plaatje;http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    Tekstje; Hoi ik ben Kim en heb lichtblond haar en groene ogen. Ik ben erg slank maar eet toch veel. Mijn favorieten kleuren zijn groen en zwrart en ik zit op drummen.Verder heb ik net veel te melden.
    DOEII <33
    Rol: Zusje van


    Welke rol???

    ow zie het al die zijn al bezet,!!!


    *He's the one.

    Naam; Kim
    Leeftijd; [MAG JIJ KIEZEN]
    Karakter;Bitchy,Koppig,Brutaal,eigenwijs,ego.
    Hobby's; Drummen
    Likes; Drummen,Chocolade,vrienden
    Dislikes;Huppelkutten,
    Plaatje;http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    Tekstje; Hoi ik ben Kim en heb lichtblond haar en groene ogen. Ik ben erg slank maar eet toch veel. Mijn favorieten kleuren zijn groen en zwrart en ik zit op drummen.Verder heb ik net veel te melden.
    DOEII <33
    Rol: Zusje van


    Dus je wilt zusje van Emilie?x'D

    (...)

    Welke rol???


    One Night Stand van Bill

    Naam;Michelle
    Leeftijd;14( kan je altyd nog veranderen)
    Karakter;uhm.. onzeker , probeer er altyd voor iedereen te zijn! soms mega vrolyk soms al zit ik niet lekker in me vel ben ik chago! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben!
    Hobby's; smseee en bellen en smse XD
    Likes;
    shoppen <3 foto's make <3 naar de bios <3 raar doen <3
    Dislikes;
    pannekoeken! muggen! geplayt worden! arrogante kutwijven! geen geld hebben en nagelbyten! ( ook al doe ik het zelf :()
    Plaatje;http://a920.ac-images.myspacecdn.com/images01/91/l_f19ff405d60dfc9e938f5fef22b7ebef.jpg
    Tekstje;
    heey.
    ik ben michelle <3
    en ben 16 jaar...
    je zal wel denken michelle, michelle! ja die michelle ja__ ik heb het bed gedeeld met bill kaulitz en wat dan nog!
    me grootste hobby is winkelen! <3
    en accepteer me hoe ik ben en wat ik doe want ik doe wat my gelukkig maakt!
    xX. mich

    zo goed :O!?

    One Night Stand Ö
    Naam; Patricia



    Leeftijd; 16



    Karakter; Lief,koppig,ego,flapuit,grappig,snel boos



    Hobby's; Dansen,lui doen x'D



    Likes; muziek,melig doen,mensen irrieteren x'D



    Dislikes; Chocola Ö



    Plaatje; http://www.female-fashion.co.uk/wp-content/long-emo-girl-hair.jpg



    Tekstje;
    Hoi =D x'D
    Ik ben Patricia en.......(one night stand van Bill?Ö) ik hou van muziek..Gwn alle soorten ^^ en WTF ik weet niet wat ik moet typen -.-' verzin maar wat ><


    don't Worry...Be gay.

    Kan er ook geen stalker voor mij komen^^.
    Sorry schat ik ben raar vandaag!
    Oeps. dat ben ik altijd! x'D

    Kan er ook geen stalker voor mij komen^^.
    Sorry schat ik ben raar vandaag!
    Oeps. dat ben ik altijd! x'D


    Mag ik nou die One Nigt Stand zijn van Bill? x'D

    (...)

    Mag ik nou die One Nigt Stand zijn van Bill? x'D
    Kijk naar boven!

    Nog mensen,!!! .<333


    *He's the one.

    (...)Kijk naar boven!


    Fijn,was GVD eerder en heb niet de rol -.-