• Haay,

    Char(TOMxKxBITCH),ik(BILLPIRAAT)&Siham(BILLxKxBITCH) zoeken nog rollen voor ons nieuwe verhaal op dit account x'D Het gaat over:

    Nou Charissa is de vriendin van Bill,omdat Tom haar Niet leuk vind.Dan playt ze Bill even hard,dan wordt Tom jaloers en dan uiteindelijk gaat het uit met Bill en heeft ze ruzie met Tom.Op een dag komt Tom naar haar huis en bied Tom zijn excuses aan en dan groeien Tom en Charissa naar elkaar.Dan krijgt de BF van Charissa(Emilie) een relatie met Bill,maar Bill gaat op een avond vreemd omdat hij dronken is en dat is net op de dag dat ze 1 jaar bij elkaar zijn.Ze leggen het bij,dan ontmoet Bill Siham en dan worden ze BF's.Siham heeft een hekel aan Emilie en dan probeert ze Bill en Emilie uit elkaar te drijven,alleen Emilie heeft het door dus ze doet er wat aan en dan krijgen Siham en Bill ruzie.Nou dan zien ze elkaar een paar jaar niet,maar op een dag heeft Siham een meet and greet gewonnen met Tokio Hotel,en ze heeft haar uiterlijk verandert en dan herkent Bill haar niet meer en dan wordt Bill verliefd op Siham en dan krijgen ze een relatie.Hoe het verder afloopt zie je dan wel





    -One night stand Bill BEZET>> PATRICIAx3 <<

    -Vriendin Georg BEZET>> xTinkerbell <<

    -2 bandleden(Drum&gitaar)BEZET>> xTHLIEFDE&Flo <<

    -Stalker van Char

    -Een groepje stalkers van TH
    -xBOS=de leider!
    -xMandje

    -Zusje van EmilieBEZET>> GUSTIPIRAAT <<

    -Nichtje EmilieBEZET>> Doraaa <<

    -Vriendin AndreasBEZET>> TOMPIRAAT <<

    -Zusje van CharBEZET>> ChajaCupcake <<


    Wat we willen weten is:

    Naam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    Hobby's;

    Likes;

    Dislikes;

    Plaatje;

    Tekstje;


    Trouwens we zoeken ook nog een titel ,dus verzin maar x'D



    WE KIEZEN NIET DE EERSTE MAAR DE MEEST GESCHIKTE<33

    KIP heb al een titel!!!!


    *He's the one.

    Gitaar:D


    Music is the new sex

    Gitaar:D


    vul in bitte!!!


    *He's the one.

    Naam; Rachel



    Leeftijd; 19



    Karakter; Gek,koppig,lief,zorgzaam



    Hobby's; Muziek maken,met vrienden zijn



    Likes; Muziek<3



    Dislikes; Huppelkutten



    Plaatje; http://buzznet-63.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/Kiki_kannibal_Yellow_diamond-_topaz--large-msg-119561615507.jpg





    Tekstje;
    Ik ben Rachel. Mijn grootste hobby is muziek maken. Mijn gitaar en mijn stem zijn erg geliefd. Ik heb een gruwelijke hekel aan huppelkutjes die denken dat ze heel wat zijn. Ik vecht tegen ze tot mijn dood. Naast muziek maken heb ik ook een zwak voor dansen. Alle soorten van dans. Van balroom tot hiphop. Ik vind alles geweldig.

    Mensen zullen me snel omschrijven als een meisje vol fantsie en gekke uitspraken. Die ook erg zorgzaam voor andere mensen is.


    Music is the new sex

    Vriendin Georg :D INFO COMES...


    Sweet dreams will come true.

    Naam; Evi



    Leeftijd; 16 (bijna 17)



    Karakter; Lief, beetje gek, behulpzaam, zegt wat ze denkt.



    Hobby's; Dansen, Zingen, Drummen


    Likes; My friends, Shopping <3



    Dislikes; Mensen die denken dat ze alles zijn.



    Plaatje; http://a373.ac-images.myspacecdn.com/images01/53/l_c4b08044fe758d1d1e3a93d7bb3d189c.jpg



    Tekstje; Hey! Ik ben Evi, en ik speel Drums in een band. Ik ben 16 jaar jong (Bijna 17 hoor).
    Ich liebe mijn lieve vriendinnetjes, muziek en natuurlijk shoppen, wat tevens ook mijn grootste hobby is naast gitaar spelen.
    Moet je me niet om wie ik ben? Flikker dan maar op, ga van mij part maar mieren tellen, ik hou je niet tegen.

    LoveJullie <3


    Mensen reageer es


    *He's the one.

    Iemand?

    Leuk mensjes.!!


    *He's the one.

    Er zijn nog veel rollen!


    Only losers can act the way you do

    KOMOP MENSEN .

    IK GA BIJTEN ALS JE NIET REAGEERT.
    Grr. (A)

    Zusje van Char x3
    Naam;
    Chaja
    Leeftijd;
    Dat ligt eraan Ô.Ô
    Karakter;
    Verlegen, aardig, maar als ik boos ben loopt het wel eens uit de hand (A)
    Hobby's;
    Zingen, muziek maken [piano, gitaar, enz..] tekenen &schrijven
    Likes;
    Muziek <3
    Chocola <3
    Vrienden <3
    Dislikes;
    Sommige mensen ö
    Plaatje;
    http://aromaleigh.files.wordpress.com/2007/12/l_485c98fb0253992ac189a20b3dccf9e7.jpg
    Tekstje;
    Hi, ik ben Chaja x3 Ik ben (verzinzelfmaar) jaar, en het zusje van Char. Ik hou van muziek maken, en zou er graag wat mee willen doen. Jammer maar helaas kan ik daar niet mijn hele leven van laten afhangen, dus hou ik het voorlopig maar bij het schrijven van boeken ^^ [iets wat ik trouwens echt doe xD] Verder hou ik erg van Rock, pop, en soms R&B of Hip-hop ^^

    XD
    Ik heb effe wat aan de leegte gedaan (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Beetje veel leegte bij mijn 'berichtje' XD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nog.<333


    *He's the one.

    Jeej, ik heb de rol .<33 XD zal ik kijken of ik wat mensen kan regelen? ö


    all I want for christmas is a girlfriend