• Ja we hebben weer een nieuwe dans op dit nummer. Ik vind hem eerlijk gezegd nogal saai. Ik hou meer van snellere nummers. What do you think?


    when words fail, music speaks.

    alleen jammer dat het zoveel geklap is(A)
    en de beat is inderdaad traag

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 18:58 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Neee dat liedje is zo gaaf om op te dansen. Maar dan wel de orginele 8D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    raindrups schreef:
    alleen jammer dat het zovel geklap is(A)
    Dat is juist het leukste stukje dat gaat een beetje snel, en dat is alleen in het begin de eerste minuut ofzo. =3


    when words fail, music speaks.

    Ik vind juist dat je op dit nummer super gaaf kan gaan dansen. Misschien wat minder op I Apologize, maar dan heb je toch van die boem boem boems en zo, en die zijn wat sneller. Ik vind het gaaf. Ik wou dat wij hierop dansten. Wij doen het op Stay With Me van Ne-Yo. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Komt dat niet in Step Up voor?


    You're a star in heaven.

    Breeze schreef:
    Ik vind juist dat je op dit nummer super gaaf kan gaan dansen. Misschien wat minder op I Apologize, maar dan heb je toch van die boem boem boems en zo, en die zijn wat sneller. Ik vind het gaaf. Ik wou dat wij hierop dansten. Wij doen het op Stay With Me van Ne-Yo. :/
    Wij hebben echt veel leukere gehad geloof me, hier word ook niet in gezongen enzo, beetje eentonig haha. ;x


    when words fail, music speaks.

    Die kende ik al volgens mij
    die is leuk

    Wij hebben een dans op uhhm..
    Een stuk van Step up 1
    en een Remix van Cassie - Me and u


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het nogal saai worden dat stuck van Show me the money na een tijdje. En Apologize is ook niet echt een van de snelste liedjes, maar ik vind wel dat het een leuke remix is omdat je verschillende stylen erin kan verwerken. Maar ik heb ook liever wat snelle liedjes. Ik vind dat je je daarop beter kan geven (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat lijkt me wel een leuk liedje om op te dansen :')

    Fragile schreef:
    Dat lijkt me wel een leuk liedje om op te dansen :')

    Fragile schreef:
    Dat lijkt me wel een leuk liedje om op te dansen :')
    Hm, het begin alleen (cat)


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het nogal saai worden dat stuck van Show me the money na een tijdje. En Apologize is ook niet echt een van de snelste liedjes, maar ik vind wel dat het een leuke remix is omdat je verschillende stylen erin kan verwerken. Maar ik heb ook liever wat snelle liedjes. Ik vind dat je je daarop beter kan geven (:
    Jahe op een gegeven moment heb je het gezien. Eindelijk iemand die mij begrijpt haha :'D


    when words fail, music speaks.

    BOO
    je moet mee doen in mijn dans
    die is onwijs snel ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind Petey Pablo goed O.o Daar dansen wij ook vaak op^^


    Music is the new sex

    MARRYMEBO schreef:
    BOO
    je moet mee doen in mijn dans
    die is onwijs snel ;x
    Ik hou van snelle nummers, niemand snapt dat maar ik wel haha xd


    when words fail, music speaks.