weet niet of die goed staat
Owja en nog 1 ding ; Als je hier op hebt geklikt wil je dn ook ff doorlezen ?
maar ik zit met een probleem waar ik nu al bijna 2 jaar tegen aan loop.En het probleem gaat over school.
Ik doe niet goed mijn best,ik ben niet geconcentreed,ik lach overal om,en ik ben mezelf gwn niet.
Als ik in de les zit doe ik veel liever klieren dan opletten en ik lach ook als ik er uit word gestuurd.Ik weet gwn niet wat er in mijn hoofd omgaat.Ik krijg slechte punten en ik begin mezelf te haten.
Ik wil ook een goede baan,een leuk leven lijden.Maar hoe ik nu doe komt daar niks van terecht.Ik zit op een school waar als je alleen een zwart lijntje onder je ogen hebt gelijk word uitgescholden en ik word op school na gepraat en uitgescholden,ze lachen om mij.En ik durf niks terug te doen.Ik ben dan bang maar als ik in de klas zit lach ik om alles wat iemand zegt en klooi met iedereen mee.Terwel ik dit niet wil.S'ochtends als ik op de fiets zit dan neem ik mezelf voor om geen grote mond te hebben,niet druk te doen en op te letten in de klas.Maar eenmaal op school ben ik weer druk en doe ik met de meiden mee.En bij gym als ik mijn best wil doen,dan komt zon meisje steeds bij me staan en loopt me overal achter me aan en dan zeggen de andere opeens dat ik voor mezelf moet kiezen,terwel als we in de klas zitten ze me steeds aanstoten om mee te doen,en dat doe ik ook nog.
Ik ben gwn stom
en ook een meeloper volgens mij .
Maar ik wil me beter kunnen concentreren en me best doen op school,en niet steeds mee te lopen met de andere want ik ben altijd de gene die een gelekaart of een Time-out moet halen.
Bedankt dat jullie dit lange verhaal hebben gelezen.En ik zou het fijn vinden als je ook een reactie wilt plaatsen wat ik kan doen en wat ik nu verkeerd doe.Want ik weet zelf ook dat ik zo niet verder op school kan gaan.
Alvast heel erg bedankt
XoxO
Listen to your heart and your dreams come true ~