• Ik bied dit verhaal aan. ik ga er niets mee doen en dus wil ik er liever een ander mee blij maken. er gelden wel enkele regels voor als je het wil hebben :
    1 : Vul het lijstje onderaan het topic in
    2 : Overtuig mij door het lijstje =]
    3 : Je mag de namen wel veranderen, maar stiekem heb ik leiver dat je ze zo houdt =3

    en nu komt het :

    Lea is nieuw in Forks. Samen met haar adoptieouders Will en Maria begint ze een nieuw bestaan. Maar het gaat niet zoals Lea verwacht had. Ze word constant gestalkt, ze voelt zich bekeken en ze merkt dat een zilveren volvo haar volgd. Lea kent geen rust meer en lijkt wel door te draaien, maar dan ontmoet ze Edward Cullen. de perfecte Edward zorgt dat ze zich veilig voelt maar wat als ze ontdekt in wat voor een auto hij rijdt, dat hij foto's van haar op zijn kamer heeft en dat hij dingen weet die niemand behalve zij kan weten. Zij is zijn obsessie, hij is haar stalker.


    Invullen :
    Naam :
    Usernaam :
    Leeftijd :
    Andere verhalen :
    Titel voor dit verhaal als je het krijgt :
    Waarom moet ik jou kiezen ? :


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind hem wel gaaf maar ik zal na 3 delen er vast niet meer aan schrijven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik vind hem wel gaaf maar ik zal na 3 delen er vast niet meer aan schrijven.
    haha ik heb hetzelfde ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb hetzelfde als Renée waarschijnlijk xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Decoy schreef:
    Ik vind hem wel gaaf maar ik zal na 3 delen er vast niet meer aan schrijven.

    Hier hetzelfde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou wel willen, maar heb al teveel andere stories om verder te schrijven. Sorry (:


    007

    Decoy schreef:
    Ik vind hem wel gaaf maar ik zal na 3 delen er vast niet meer aan schrijven.