• Okéj, ik vind echt dat heel veel mensen zeggen, 'OMG ik ben echt zo op Bill' Dat vind ik echt zo grappig hé, maar ook weer dom, want hoe kun je nu verliefd worden .. laat staan op iemand die je niet kent! ö, veel mensen zeggen 'jah ik zeg dat maar voor de lol' maar dat is niet, er schuilt daar veel meer achter, en iedereen verdedigt Bill en co zo, gewoon omdat ze zich verbonden voelen met de jongens, en iedereen wil steeds maar meer van Tokio Hotel, ik vind het eigenlijk wel eng .. xD

    Er is altijd honger naar meer !! (dat staat in de boekjes) en eigenlijk vind ik het soms ook wel eng hoe mensen staan te huilen voor concerten en dreigen met zelfmoord (jah gebeurt) en andere domme acties

    Dus je kan nu wel misschien kwaad zijn ofz dat ik dit heb gezegt en dat ik dit vind, maar het is toch "echt wel een feit dat SOMMIGE fans echt wel eng zijn (en daarmee bedoel ik echt niemand van jullie hoor (A))

    Xx Monkeyball

    Zolang ik maar niet eng ben xD
    Maar ja, er zijn mensen die overdrijven en ik geef toe
    ik verdedig ToHo ook altijd en ik heb ook gehuild op het concert
    Maar dat was gwn uit blijdschap :D

    (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Zolang ik maar niet eng ben xD
    Maar ja, er zijn mensen die overdrijven en ik geef toe
    ik verdedig ToHo ook altijd en ik heb ook gehuild op het concert
    Maar dat was gwn uit blijdschap :D

    (A)

    Maar je ziet toch soms echt van die ENGE foto's van nouja xD ik huil niet snel, omdat ik daar het imago niet voor heb XD

    Sommige mensen zijn eng, ken je dat filmpje van maar een paar seconden met die gefreakte TH-fan bij een concert? *moet uitleggen bij gebrek aan filmpje* mijn reactie: Damn she needs some exorcism, en dat meen ik nog steeds. SImmige zijn té erg


    BAM!

    Monkeyball je hebt 100% gelijk zo denk ik er ook over. Alleen vind ik die fans niet eng maar gewoon geobsideert ofzo x] Er zullen nu wel veel fans zeggen dat je gelijk heb maar volgens mij is 3/4 van de fans gewoon zo..
    naja das mijn menig hè

    Ik ben het met je eens, Monkeyball. Die fans zijn soms echt eng, vooral als ze met zelfmoord gaan dreigen. Dat gaat te ver. Daar vraagt TH toch niet voor? Het enige wat ze willen is muziek maken, meer niet.
    Ook vind ik dat xwannex gelijk heeft. 3/4 of iniedergeval de helft is wel zo.. geobsedeerd, zeg maar.
    Huilen bij een concert vind ik niet zo heel erg. Naja.. ligt eraan hoe lang je huilt en hoe hard zegmaar. Vriendin van mij heeft 1406 het hele concert zitten huilen.. Dat vind ik eerlijk gezegd ook eng. Maar ik geef zelf toe dat ik het ook niet droog hield.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga hier ne keer mijn mening zetten. Ik ben op Bill jah, mss ken je hem ni, maar na al dat opzoekwerken en al die shit, en naar filmpjes kijken, weet je zoal wat hoe Bill is, en geloof mij, Bill kan zich niet altijd anders voordoen dan dat hij is, en als het op meer dan 1 site staat, zal er wel iets van waar zijn van hoe Bill is. Dus, jah, ik ben op Bill. Ik kom voor m'n mening uit, sorry als het raar overkomt. But i love Bill.

    Zolang ik maar niet eng ben xD
    Maar ja, er zijn mensen die overdrijven en ik geef toe
    ik verdedig ToHo ook altijd en ik heb ook gehuild op het concert
    Maar dat was gwn uit blijdschap :D

    (A)


    Dat heb ik ook gedaan. Maar wat maakt het nou uit? WE HOUDEN VAN ZE. Klaar!


    -

    Ik ga hier ne keer mijn mening zetten. Ik ben op Bill jah, mss ken je hem ni, maar na al dat opzoekwerken en al die shit, en naar filmpjes kijken, weet je zoal wat hoe Bill is, en geloof mij, Bill kan zich niet altijd anders voordoen dan dat hij is, en als het op meer dan 1 site staat, zal er wel iets van waar zijn van hoe Bill is. Dus, jah, ik ben op Bill. Ik kom voor m'n mening uit, sorry als het raar overkomt. But i love Bill.



    inderdaad^^

    Amen


    -

    Ik ga hier ne keer mijn mening zetten. Ik ben op Bill jah, mss ken je hem ni, maar na al dat opzoekwerken en al die shit, en naar filmpjes kijken, weet je zoal wat hoe Bill is, en geloof mij, Bill kan zich niet altijd anders voordoen dan dat hij is, en als het op meer dan 1 site staat, zal er wel iets van waar zijn van hoe Bill is. Dus, jah, ik ben op Bill. Ik kom voor m'n mening uit, sorry als het raar overkomt. But i love Bill.

    Jah ik vind Bill ook echt super enz, maar verliefd is echt veel gezegt xD Maar meestal denken veel mensen dat ze verliefd zijn, gewoon, omdat je er zoveel over opzoekt ga je denken dat je de persoon echt kent, en daardoor, denkje dat je verliefd bent, vant tokio hotel lijkt ook zeer bereikbaar

    Ik ga hier ne keer mijn mening zetten. Ik ben op Bill jah, mss ken je hem ni, maar na al dat opzoekwerken en al die shit, en naar filmpjes kijken, weet je zoal wat hoe Bill is, en geloof mij, Bill kan zich niet altijd anders voordoen dan dat hij is, en als het op meer dan 1 site staat, zal er wel iets van waar zijn van hoe Bill is. Dus, jah, ik ben op Bill. Ik kom voor m'n mening uit, sorry als het raar overkomt. But i love Bill.

    Jah ik vind Bill ook echt super enz, maar verliefd is echt veel gezegt xD Maar meestal denken veel mensen dat ze verliefd zijn, gewoon, omdat je er zoveel over opzoekt ga je denken dat je de persoon echt kent, en daardoor, denkje dat je verliefd bent, vant tokio hotel lijkt ook zeer bereikbaar

    I LOVE BILL! <3
    Whahaha, maar ik weet 1 ding wel, het is onmogelijk! Dus ik blijf het bij fantaseren houden! En ik denk dat als ik naar mijn 1e concert ga ik het niet droog ga houden hoowr^^. Ik krijg thuis al kippenvel als ik een bepaalt liedje hoor van TH, laat staan dat ik het live hoor! Ik ben niet zo zeer geobsedeert, maar denk wel vaak aan ze. Als ik in een dipje zit zet ik TH op en ben ik binnen 5 minuten weer happy! Dat die fans met zelfmoord drijgen vind ik dom. Je meot gewoon weten dat de 4 jongens onmogelijk zijn om ooit iet mee te krijgen. Hoe groot is de kans dat 1 van ons ooit de nieuwe vriendin van Bill word?! Mjha, ik geef ook toe, Bill is gewoon über sexy en ik denk dat de meeste fans gwn verliefd zijn op zijn uiterlijk! Maar ik denk ook dat Bill gewoon ook een mooi karakter heeft. Mjha dit is mijn menig hea x'D!
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ben niet verliefd op Bill (A)
    Dat kan niet, dat is onmogelijk. Ik ken hem niet, ik spreek hem niet, ik zie hem nooit echt van dicht bij.. Maar toch heb ik van die gevoelens.. >< Dat komt, omdat ik mezelf herken in hem. Eigenlijk wil ik dat niet, ik vind dat hij meer waard is dan mij. Maar hij is toch wel best erg hetzelfde.. Sommige fans worden zoals hij, anderen [de meeste (A)] zijn zoals hij. [soortvan] Ik vind mezelf terug in hem, en in de teksten die hij schrijft, en daarom voelt het zo vertrouwd. Veel mensen identificeren [ohmijngod;X] dit als verliefdheid, maar dat kan niet. Je kan niet verliefd zijn op iemand die je niet kent.

    POËZIE :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    whah ik vindt het wel lollig en ben smoor op tom enja de fans hnge er gwn aan vast om hun droom te willn waarmkn denk ik:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oh en btw; dit betekent niet dat ik niet van Bill HOU hè x3 'Houden van' is iets anders dan verliefd zijn. Ik bedoel; ik hou ook van Evi, en zij is een wijf. [Meisje, sorry Evi xD] Ik hou ook van Duncan, en hij is mijn irritante, twee-jaar-jongere broertje. Dus waarom kan ik niet houden van Bill, mijn vriend-die-mijn-vriend-niet-is? x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Maar je ziet toch soms echt van die ENGE foto's van nouja xD ik huil niet snel, omdat ik daar het imago niet voor heb XD


    jha die fans op een concert
    allemaal me hunne mond open xD
    da is ni eng maar grappig


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33