RememberXme schreef:
Lekker thuis zitten met de familie en mijn vaders verjaardag vieren en heel mischien stiekem naar de gang lopen om een handje snoep te pakken
X
Happy B-Day to You'r Dad.
En ik ben vrij dus ik ga lekker lui doen x'D.
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.
Bumblebee schreef:
Welke feestdag is het dan vandaag in Nederland? Want in België gaan wij niet langs de deuren voor snoep, toch niet op 11 november. oô
Bij ons is het Sint Maarten, en dan gaan kinderen langs de deuren, zingen een liedje en krijgen snoep
Ik moet van mijn ma aan de deur staan, omdat zij niet thuis is. Maar ik ga gewoon de hele avond met muziek op boven zitten, zodat ik ze niet hoor zingen. En het snoep eet ik lekker zelf op :'D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Nee 11 november is de eerste dag van carnaval [haat carnaval maar weet dat omdat ze in Limburg woont] De helft van mijn klas meld zich vandaag allemaal ziek om naar Maastricht te gaan, stelletje idioten
Net als mijn broer...
Carnaval is stom ><'
Maar vandaag is een vriendin van me jarig en ook mijn mentor, lekker vlaai gegeten.
En vandaag is de dag om depressief te zijn omdat ik mijn Maatschappij én mijn economie heb verpest, en ik nu dus moet gaan leren voor morgen --'
OverMyHead schreef:
(...) Net als mijn broer...
Carnaval is stom ><'
Maar vandaag is een vriendin van me jarig en ook mijn mentor, lekker vlaai gegeten.
En vandaag is de dag om depressief te zijn omdat ik mijn Maatschappij én mijn economie heb verpest, en ik nu dus moet gaan leren voor morgen --'