• ...Dat je langs de deuren gaat of stiekem snoep pakt uit de bak bij de deur -waar o.a Sinterklaas choco lolly's inzitten. (_O_)

    Wat ga jij vandaag doen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Welke feestdag is het dan vandaag in Nederland? Want in België gaan wij niet langs de deuren voor snoep, toch niet op 11 november. oô

    RememberXme schreef:
    Lekker thuis zitten met de familie :S en mijn vaders verjaardag vieren ;) en heel mischien stiekem naar de gang lopen om een handje snoep te pakken xD

    X


    Happy B-Day to You'r Dad.

    En ik ben vrij dus ik ga lekker lui doen x'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Sensible schreef:
    Wth? Snoep?:8 Het is gewoon de dag dat je vrijaf krijgt, uitslaapt en dan huiswerk maakt. --'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bumblebee schreef:
    Welke feestdag is het dan vandaag in Nederland? Want in België gaan wij niet langs de deuren voor snoep, toch niet op 11 november. oô

    Bij ons is het Sint Maarten, en dan gaan kinderen langs de deuren, zingen een liedje en krijgen snoep =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik moet van mijn ma aan de deur staan, omdat zij niet thuis is. Maar ik ga gewoon de hele avond met muziek op boven zitten, zodat ik ze niet hoor zingen. En het snoep eet ik lekker zelf op :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KirstenSnaps schreef:
    Nee 11 november is de eerste dag van carnaval [haat carnaval maar weet dat omdat ze in Limburg woont] De helft van mijn klas meld zich vandaag allemaal ziek om naar Maastricht te gaan, stelletje idioten :X

    Net als mijn broer...
    Carnaval is stom ><'
    Maar vandaag is een vriendin van me jarig en ook mijn mentor, lekker vlaai gegeten.
    En vandaag is de dag om depressief te zijn omdat ik mijn Maatschappij én mijn economie heb verpest, en ik nu dus moet gaan leren voor morgen --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sensible schreef:
    Wth? Snoep?:8 Het is gewoon de dag dat je vrijaf krijgt, uitslaapt en dan huiswerk maakt. --'


    Happiness hit her like a train on a track

    Moustache schreef:
    Huiswerk. --'


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Krijgen jullie vrij? o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Net als mijn broer...
    Carnaval is stom ><'
    Maar vandaag is een vriendin van me jarig en ook mijn mentor, lekker vlaai gegeten.
    En vandaag is de dag om depressief te zijn omdat ik mijn Maatschappij én mijn economie heb verpest, en ik nu dus moet gaan leren voor morgen --'
    Arme jij <3(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Seabiscuit schreef:
    Krijgen jullie vrij? o.o
    Jah omdat het vandaag bij ons in Belgie 11 november -> wapenstilstand is


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn pepe's verjaardag vieren en huiswerk maken o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Reuse schreef:
    (...)

    Happy B-Day to You'r Dad.

    En ik ben vrij dus ik ga lekker lui doen x'D.


    Dankje (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naar de KeyMusic in Sint-Niklaas. Axl Peleman komt daar naartoe omdat het daar een soort van opendeurdag/demo dag is. En daar ga ik dus naartoe.


    Give me a long kiss goodnight

    Met een vriendin thuis zitten, pannenkoeken bakken, Death Note kijken, popcorn eten, stieken uitdeelsnoep stelen en de deur open doen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo