• Is dat normaal, dat je oogkleur veranderd? En dan bedoel ik niet drastisch zoals bv.: van bruin naar felgroen. Of van blauw naar bruin of wat dan ook. Dus niet zo dat het echt opvalt, maar dat het gewoon een beetje veranderd? Dat het lichter en dan weer donker wordt waardoor je er een tweede kleur bij krijgt ? Oo'

    kan door lichtval zijn,, maar mijn broer was met fel blauwe ogen geboren en nu is hij 19 en hij heeft echt ongelooflijk donkere ogen.
    dus als je groeit kan je oogkleur ook veranderen.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    kan door lichtval zijn,, maar mijn broer was met fel blauwe ogen geboren en nu is hij 19 en hij heeft echt ongelooflijk donkere ogen.
    dus als je groeit kan je oogkleur ook veranderen.

    Maar het is echt van moment tot moment -vanaf mijn geboorten zijn mijn ogen ook wel veranderd. Van iedereen denk ik- maar als ik nu in een kamer ga staan met hetzelfde licht had ik een keer bijna groene ogen. En als ik er nu in zal staan, weer het zelfde licht en alles, zijn ze gewoon donkerbruin Oo

    Soms zijn mijn ogen licht bruin en de andere keer bijna zwart..

    Breeze schreef:
    I dunno. Ik had eerst wel blauwe ogen, maar nu groene. ...


    me to..


    Stay close, don't go (:

    Yep. Zoiets kan. Een vriendin heeft het ook


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat heeft iedereen wel eens. Hoe hard sommige ook beweren van niet. Pigment kan veranderen van kleur. Het pigment in je iris -of hoe dat deel van je oog ook heet :Y- dus ook


    Wie du mir, so ich dir.

    mijn ogen waren tot 11 maanden blauw

    en nu zijn ze al jaren bruin/groen


    It's heavy but you are not the only one

    Mijne zijn heel erg veranderd. Eerst waren ze felblauw, en nu zijn de bruingroen. Maar echt normaal is het volgens mij niet, want het staat in je DNA.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Esemesje schreef:
    mijn ogen waren tot 11 maanden blauw

    en nu zijn ze al jaren bruin/groen
    Mijn ogen waren idd bij mijn geboorte bijna helemaal zwart. Nu zijn ze meestal donker bruin of hazelnootkleurig bruin, soms wat goudkleurig of groenig.


    Wie du mir, so ich dir.

    Volgens mij wel wand een vriendin van mij die had eerst bruim/groen en nu heeft ze bijnna geen groen meer,allen nog maar bruin


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sabotage schreef:
    Geen idee, volgens mij kan het wel.


    Happiness hit her like a train on a track

    Alle baby's worden meestal geboren met blauwe ogen, als ze donker blauw zijn worden ze meestal bruin. Maar of ze veranderen als je oud bent? No idea.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Soms heb ik blauwe ogen, fmdan weer grijs en dan weer blauw groenig. Maar dat vind z'n jongen heel mooi bij mij en dan gaat hij steeds in mijn ogen kijken, dat is irritant! Ik kan daar dus niet tegen, maar je bent iig niet de enigen!^^


    -

    Naarmate je ouder wordt, verandert bij (bijna) alle mensen de kleur wel een beetje. Maar, ik denk eerder bij mensen met blauwe/grijze/groene ogen hebben, of iets dat er op lijkt. Want, bruin blijft meestal bruin. ^^


    007

    Ik had vroeger felblauwe ogen en nu zijn ze grijs ><


    Just a simple "I love you" (: