• Zoals sommige weten xD heb ik een Vampire story ...ik heb dus een idee voor een vervolg hij staat al online maar nog geen hoofdstukken , dat komt als mijn andere verhaal is afgelopen ;)
    hier een klein stukje ( ik hoop dat deze net zo goed word gelezen als mijn andere Vampier verhaal ;))KLIKKKK

    .
    Vervolg van ..I Want You , To Want Me [ Vampire Story ]

    Deze story Begint pas als I Want You , To Want Me [ Vampire Story ] is afgelopen ...


    Het is nu 30 jaar later ...

    We zijn verhuist naar het plaatsje Forks , terug naar de plek waar Edward , Bella had ontmoet ...voor alle elende gebeurd was , nu 30 jaar later ..hebben we besloten om terug te keren naar die plek , hat zal vast veel herinneringen opwekken , we komen dingen tegen waarvan ik niet wist dat ze bestonden , herleven we weer dezelfde problemen ?

    Edward en ik zijn 30 jaar bij elkaar , en houden nog steeds zielsveel van elkaar , niemant komt daar tussen athans hopenlijk niemand , 30 jaar lang geen problemen gehad , we zijn een aantal keren verhuist naar de mooiste plekken op deze wereld we hebben van alles gezien en mee gemaakt , en nu beginnen we weer van voor af aan , op de plek waar problemen zijn ontstaan , Carlisle gaat weer in het ziekenhuis werken en Esme is huismoeder , de rest Jasper,Alice,Rosalie,Edward,Elise,Celine,Emmet en ik gaan naar school toe ...ik ben benieuwd hoe mensen gaan reageren .....

    Hope you like it (H)




    En goed idee of niet ;)

    (H)(H)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 17:02 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey