• Woooot ja ze dachten dat ik mexicaanse griep had! ><

    zat vandaag bij de dokter... snotneus van hier tot tokyo en terug... stom iritant vaag hoestje en koorts..
    3x raden waar de dokter als eerst aan dacht...
    Mexicaanse griep..
    daar denken ze tegenwoordig gelijk aan als je hoest -.-
    Lucky me heb ik een zware verkoudheid te pakken niets mexicaans aan ofzo...

    maar ik erger me er dood aan die hele ophef over de mexicaanse griep... dit betekend niet dat me niets kan schelen.. het hebben lijkt me kut.. maar... om nou bij ieder hoestje en alles te zeggen van OOOH !! jij hebt mexicaanse griep vind ik een beedje ver gaan hoor :X

    maarja bij mij was het zo dat ik al verkouden ws en gisteren de hele dag in een pretpark heerlijk in de openlucht heb gelopen natuurlijk owrd ik ziek :'D

    verder iemand van jullie ook ziekjes ??


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ben ook ziek. Maar ik heb verschikkelijke hoofdpijn, al 3 dagen lang.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ikke ben weer beter sinds zaterdag! ik dacht dat ik niet de mexicaanse griep had maar ook een zware verkoudheid.. maar beterschap bn je morge weer op school?


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Bijna mijn hele klas is ziek en ze hebben allemaal een gewone griep, geen mexicaanse. Ikzelf ben niet ziek :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Jep, ik zit al meer dan een week te hoesten. Alweer keelontsteking waarschijnlijk, yay. ><


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ben net zwaar verkouden geweest, nu nog een beetje.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben ook net ziek geweest, geen mexicaanse maar gewone griep (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik ben niet zieeeeeeeeeeek :T)
    Lang leve mijn afweersysteem!


    Never run out of reasons to smile...

    Gelukkig ben ik niet ziek, mij ma en broertje wel =[ maar bij elk kuchje die mensen horen, zeggen ze 'mexicaanse griep'.. Overdrijven is ook een kunst >.>

    Ik ben ook ziek T.T
    Moet morgen naar de dokter XD
    Die denken ook gelijk aan de Mexicaanse Griep >_<


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Courageous schreef:
    Ik ben niet zieeeeeeeeeeek :T)
    Lang leve mijn afweersysteem!


    die ik ga jatten.... ik ben zo eigenwijs.... die vitamine zijn goor dus die wil ik niet slikken en ik leef voor fastfood.... verder heb ik een hekel aan een jas dragen dus draag ik ook alleen maar vestel.... hello virus....
    k ben ook wel een eigenwijs kind ... xD


    A Noble was Born in Chaos

    Noon schreef:
    Gelukkig ben ik niet ziek, mij ma en broertje wel =[ maar bij elk kuchje die mensen horen, zeggen ze 'mexicaanse griep'.. Overdrijven is ook een kunst >.>


    ja inderdaad dat vond ik dus ook al ik ging ook bij de apotheek hoest drank halen... alleen dat en ik kreeg er gelijk een hele uitleg voor een exicaanse griep test en bla bla nou die ochtend ook al bij de dokter gehad -.-
    ze denken ineens dat alles de mexicaanse griep is zo onderhand...


    A Noble was Born in Chaos

    Jaah..
    Mijn zusje had alleen keelpijn en mijn moeder dacht meteen aan de mexicaanse griep -.-"
    Ook toen ik alleen buikpijn had.. "Oh Yasemin, je hebt wss de mexicaanse griep!" terwijl ik alleen buikpijn had omdat ik ongesteld was >.<

    En nu moeten we vitamines inslikken, en een paar keer me handen wassen op school (ookal zijn we niet eens naar de wc geweest) en mijn moeder heeft zelfs een prik ervoor genomen xD

    En nu heeft mijn broer de mexicaanse griep (echt waar, de dokters hebben het gechekt en het is dit keer wel waar) xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Jaah..
    Mijn zusje had alleen keelpijn en mijn moeder dacht meteen aan de mexicaanse griep -.-"
    Ook toen ik alleen buikpijn had.. "Oh Yasemin, je hebt wss de mexicaanse griep!" terwijl ik alleen buikpijn had omdat ik ongesteld was >.<

    En nu moeten we vitamines inslikken, en een paar keer me handen wassen op school (ookal zijn we niet eens naar de wc geweest) en mijn moeder heeft zelfs een prik ervoor genomen xD

    En nu heeft mijn broer de mexicaanse griep (echt waar, de dokters hebben het gechekt en het is dit keer wel waar) xD


    jaa... dat kan ook xD


    A Noble was Born in Chaos

    mja weetje het is ook wel de tijd van het jaar waarin vele verkouden worden of een griepje hebben..


    A Noble was Born in Chaos