• Mary Fausson streed eeuwen geleden zij aan zij met Jasper Hale, maar ze heeft het helemaal gehad. Na zijn vertrek stortte ze letterlijk in, maar vertrekken kon ze nog niet. Nu was haar tijd gekomen. Ze verliet de clan en ging naar hem op zoek, wat ook lukte. Maar wat vindt Jasper van het feit dat een oude liefde en zijn grootste soulmate - zelfs groter dan Alice - plotsklaps naar hem terugkeert?


    Ziezo, dat is het wel zo'n beetje :'D Ik ben hem nu al lichtelijk aan het uitwerken, maar ik zou graag eens jullie meningen horen. JAA, het is wéér twilight. Nou, en dan >< Het idee kwam bij me op en ik vroeg me af hoeveel mensen hem zouden willen gaan lezen. Dus comment please (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 14:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heeft hier nu echt niemand een mening over? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Weer Twilight (cat)

    Neejoh, grapje xD

    Mij lijkt het wel een leuk idee hoor ^^ Het heeft wel potentiël :'D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    Weer Twilight (cat)

    Neejoh, grapje xD

    Mij lijkt het wel een leuk idee hoor ^^ Het heeft wel potentiël :'D

    Phoe ;x
    Néé, jij bent lief ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gaaf =]


    We can only learn to love by loving.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Phoe ;x
    Néé, jij bent lief ^^


    Dankje ^^
    Jij ook <33


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle