• Hoi. Sommigen onder jullie weten misschien dat ik volleybal? We zijn dus met 7, in onze ploeg. Vandaag moesten we om 11 uur spelen. Om kwart na 9 moesten we vertrekken. Een paar van ons, waren op tijd. Wij hebben 10 minuten staan wachten op hen. Ze waren met 3 tot 5 uur 's avonds uit geweest! Terwijl ze wisten, dat we moesten spelen ! En dan waren ze nog bij elkaar gaan slapen ! Ze waren dus niet goed uitgeslapen..
    Match begint, erg leuk.. We werden dus hélemaal afgemaakt. Ik schaamde mij kapot. R, 1 van de meisjes die uit was geweest, viel, na een bal tegen haar gekregen te hebben (ze was half aan het slapen) gewoon op haar kont .. Ik schaamde mij dus echt compleet kapot. Waarschijnlijk gaan ik en nog een meisje, J, volgend jaar naar een andere ploeg, als het niet betert ..
    Nog iemand zo'n leuke ploeggenootjes?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Echt egoïstisch van die mensen, als ik jou was zou ik waarschijnlijk ook van ploeg veranderen. Maar ik doe zelf niet meer aan sport ;x


    You're a star in heaven.

    Boyiloveyou schreef:

    ik sport niet en heb ook nooit ploegsporten gedaan,maar ik kan me voorstellen dat het echt wel rot is als zoiets voorvalt.


    Idem. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ItsYouAndMe schreef:
    eigelijk vind ik het best wel grappig:$:X

    Mag je van mij wel ^^ Maar het is heel frustrerend, als je bij hen op training bent, of samen op het veld staat.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is nou een van de redenen dat ik weiger een teamsport te doen. Ik hou het lekker bij Paardrijden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.