• Rusland en emo's? NO WAY !

    Zwarte kleren, piercings, eyeliner en nagellak voor jongens, een haarlok die over je gezicht valt, binnenkort is het misschien allemaal verboden in Rusland! Nog voor het eind van het jaar neemt de Doema, de tweede kamer van Rusland, een vergadering over emo's.

    'Emo's zijn gevaarlijk,' vinden de leden van de Doema. 'Het is een subcultuur die ervoor zorgt dat jonge mensen depressief maakt, en aanzet tot biseksualiteit en zelfmoord.' zeggen ze. Als de wet aangenomen wordt, betekent dat bijvoorbeeld dat emo-websites uit de lucht gehaald worden en dat tieners met emo- of gothic-kleding niet langer in scholen en openbare gebouwen mogen komen. In de provincie Siberië is dat al!

    Dat betekent:

    1. Rusland staat discriminatie toe.
    2. Als je emo kleding draagt ben je depresief.
    3. Alle emo's zijn biseksueel.
    4. Alle emo's plegen zelfmoord (Dus dan zijn er geen emo's meer.. Toch?)
    5. Geen concerten meer voor de mensen in Rusland van bandjes die bijv. eyeliner ophebben, oogpotlood of zwarte nagellak. (bijv. Tokio-hotel, Cinema bizarre, 30 seconds to mars, An cafe..)

    Oké, ik kreeg dit bericht van een meisje ? En ik vind het echt vreselijk !
    xx


    ok

    Tsss, wat dom. ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind t wel grappig. Ik vind ook dat de emo's van nu wel erg overdreven zijn enzo, met het snijden etc. vorig jaar was er amper emo, en nu is het een soort van trend...


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hahaha x'D
    OhMyGosh en wat als mensen toch emo blijven, word je dan vermoord? Kgeloof er voor een deel geen shit van. En wat dacht je van alle kleding winkels(NewYorker, H&M en nog veel meer) Die verkopen dan VEEL minder.

    Idd x) Er klopt een heel deel niejj x) Mrjah x) Als het zo is dan is het idd dicriminatie !

    ja ht is rusland he


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    lang leve de democratie in Rusland -_-
    (dat sloeg egt nergens op)
    maar goed, rare mensen daar:S


    I am an idiot, I move.

    Hahaha x'D
    OhMyGosh en wat als mensen toch emo blijven, word je dan vermoord? Kgeloof er voor een deel geen shit van. En wat dacht je van alle kleding winkels(NewYorker, H&M en nog veel meer) Die verkopen dan VEEL minder.
    Geloof er ook geen fuck van maar goed. Als het wel waar is: Regering Rusland is zielig


    Sweet dreams will come true.

    Tss russen sucken xl


    We can only learn to love by loving.

    Maarja ik woon in Nederland en NIET in dat kut Rusland -.-. Sorry voor de Rusland-fans.

    Maarja ik woon in Nederland en NIET in dat kut Rusland -.-. Sorry voor de Rusland-fans.


    wha idd x3 das wel so..

    vriendin vn my halve rus O_o..


    We can only learn to love by loving.

    Tss russen sucken xl

    Inderdaad

    (...)
    Inderdaad


    jeehh x3 srry moest ff.. [Aa]..

    myn broer wil nu emigrere nr Rusland xl Omg..


    We can only learn to love by loving.

    Het lost niks op. n__n
    Ze worden zo heus niet minder 'depressief' als ze dat al zijn.


    blame the bully.

    whaha omg, toen ik dat las moest ik toch echt even lachen xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind t wel grappig. Ik vind ook dat de emo's van nu wel erg overdreven zijn enzo, met het snijden etc. vorig jaar was er amper emo, en nu is het een soort van trend...
    Lang niet alle emo's snijden.


    Sweet dreams will come true.

    Het lost niks op. n__n
    Ze worden zo heus niet minder 'depressief' als ze dat al zijn.
    JHa idd. En neit alleen emo's kunnen depressief zijn, een vriendin van mijn moeder is dat op dit moment heel erg...


    Sweet dreams will come true.