• Oké, ik heb een probleem :'D Ik moet binnenkort met de familie lootjes gaan trekken voor Kerst, maar ik weet dus écht helemaal niet wat ik moet vragen :x Want eigenlijk heb ik alles al :x xD Ik dacht eerst misschien aan een leuke computergame ofzo, maar het probleem is dat ik niet weet welke. Weet iemand een leuke? Of heeft iemand misschien nog andere ideeën van wat ik kan vragen?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heb je een wii? Anders kan je een spel vragen. Of is dat te duur voor je geld-limiet?
    Even denken.
    Vraag een album die je graag wil?
    Iets van de Sims. :'D
    Uhh.
    I dunno.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Prince of Persia vond ik een leuk spel 8') Alleen op een gegeven moment wou onze oude computer er niet meer mee werken xD Maar het spel en de computer waren toen al oud.
    Je kan ook een goed boek vragen, of een paar leuke films ^^ Of iets voor in je kamer.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Prince of Persia vond ik een leuk spel 8') Alleen op een gegeven moment wou onze oude computer er niet meer mee werken xD Maar het spel en de computer waren toen al oud.
    Je kan ook een goed boek vragen, of een paar leuke films ^^ Of iets voor in je kamer.


    Oké, ik zal eens kijken naar dat spel ^^ Maar boeken ga ik denk ik niet vragen, ik heb er namelijk nog wat liggen die ik nog niet gelezen heb X'D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Breeze schreef:
    Heb je een wii? Anders kan je een spel vragen. Of is dat te duur voor je geld-limiet?
    Even denken.
    Vraag een album die je graag wil?
    Iets van de Sims. :'D
    Uhh.
    I dunno.


    Nee, ik heb geen Wii. En mssch wilde ik de sims 3 vragen, maar ik vraag me eigenlijk af of die wel leuk is :x En of die wel verschil heeft met sims 2 :x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Nee, ik heb geen Wii. En mssch wilde ik de sims 3 vragen, maar ik vraag me eigenlijk af of die wel leuk is :x En of die wel verschil heeft met sims 2 :x

    Dat vraag ik me ook steeds af :'D
    En ik zal eens denken over wat je zou kunnen vragen ^^
    * CD's
    * DVD's
    * Zoals je al eerder zei, computergames.
    * Schilder of Tekendoos / Schetsboek


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Radiance schreef:
    (...)

    Nee, ik heb geen Wii. En mssch wilde ik de sims 3 vragen, maar ik vraag me eigenlijk af of die wel leuk is :x En of die wel verschil heeft met sims 2 :x

    Bij de sims 3 kunnen de sims naar buiten gaan en omgaan met hun buren.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Bij de sims 3 kunnen de sims naar buiten gaan en omgaan met hun buren.


    En is dat leuk? ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me ook steeds af :'D
    En ik zal eens denken over wat je zou kunnen vragen ^^
    * CD's
    * DVD's
    * Zoals je al eerder zei, computergames.
    * Schilder of Tekendoos / Schetsboek


    Ik ga eens op de Free Record Shop site kijken. Misschien kan ik daar iets op vinden =). En ik heb eigenlijk al heel veel tekenspullen X'D, maar toch bedankt <33.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    En is dat leuk? ^^
    Ja, dat is leuk. ;'D Haha, maar als je geen echte sims fan bent is het eigenlijk niet echt een aanrader..
    + vraag cd's, of films ofzo. Dat is altijd leuk.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    -Cd's
    -Parfum
    -Sieraden
    -Dvd
    -Boek
    -Sims


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sims ofzo?
    Of een cd, dvd, boek, parfum, ...
    Lotjes? Wie weet win je wel. :')

    Over hoeveel euro gaat het?! Kijk voor 50 euro heb je veel maar als het maar 5 euro is dan wordt het al wat moeilijker.... Misschien een ..... laat me even denken...... Een kilo suiker?! Lekker zoet?xD Ja sorry howrr maar ik vind dat zelf ook altijd moeilijk xD

    Misschien een ijs kaart?! Ik hou van ijs, zdelfs in de winter :D Desnoods kan je hem in de zomer pas gebruiken?!

    Welke console heb je? Als je Ps3 hebt kan ik je wel helpen 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Sims 3 is wel een leuk computerspel.
    Je kan ook leuke sieraden, een prikbord, een grote foto op doek, camera vragen..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room