• De stelling van vandaag luidt:
    Door het bestaan van websites zoals Google en Wikipedia moeten studenten niet langer getraind worden in het zoeken naar informatie, maar in het filteren daarvan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens :'DD. Eigenlijk vind ik dit een hele goede stelling! Wie heeft die bedacht?


    Wie du mir, so ich dir.

    helemaal mee eens.

    Yesh, definitely.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Asphyxia schreef:
    Men moet sowiezo getraind worden in het zoeken naar info. There's a lot of trash on the internet en ouderwetse bronnen hoeven niet altijd slechter te zijn.


    you were born original don't die as a copy

    Ik denk dat we beide moeten kunnen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    meee eens(cool)


    "All what important is, is just keep breathing"

    Oneens. Je moet gewoon alles kunnen. (Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk het wel ja:Y)


    dress me, i'm your mannequin.

    Asphyxia schreef:
    Men moet sowiezo getraind worden in het zoeken naar info. There's a lot of trash on the internet en ouderwetse bronnen hoeven niet altijd slechter te zijn.


    Only losers can act the way you do

    agree


    One Day you'll remember me...

    Ja :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kies;; Eens x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mee eens! Je hebt wel veel informatie op het internet, eigenlijk teveel! Je moet leren welke informatie je wel en niet kan gebruiken. Met internet kan je heel gemakkelijk een werkstuk maken of iets anders, maar het is heel vaak toch nog slecht gemaakt omdat je niet de juiste informatie hebt... Daarom vind ik dat studenten hierin getraind moeten worden!:P

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    KirstenSnaps schreef:
    Eens :'DD. Eigenlijk vind ik dit een hele goede stelling! Wie heeft die bedacht?


    Ik, ik vond hem ergens op internet. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker