• Het zit namelijk zo, 5 augustus ben ik jarig en nu komen zo die vragen van Wat wil je voor je verjaardag?. Oke, aan mn tante wil ik de dvd van Tokio Hotel vragen, en van mn grootouders krijg ik waarschijnlijk geld. Maar aan mn ouders wil ik iets vragen wat helemaal niet in de buurt van datallles komt, namelijk een piercing.
    Maar hoe vraag je zoiets in hemelsnaam?! Mijn ouders zijn vrij ouderwets dus ik ken hun reactie niet.

    Ik kan mssn zegge Ik word wel al 14. of Wat kan je er tegen hebben als ik hem in mn wenkbrauw wil? Je kan hem er toch uithalen, hij is niet voor eeuwig!. Mssn veageren mn ouders cool en mag ik er gewoon een, of mssn zegge ze Nee, je word nog maar 14. Om mijn goede punte voor school kan ik het ook niet vragen wat die waren er niet echt:$

    Oow, wat moet ik doen?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    mn bijna beste vriendin vind het maar nix maar als ik het wil, moet ik het doen!!


    wiiieee, lang leve vriendinnen!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ik mocht het eerst ook niet. Toen heb ik het aangewezen. En toen vonden ze het mooi. Misschien kan je dat doen.


    Music is the new sex

    Je moet er steeds over bezig zijn. 'Ik vind dat mega stoer, een piercing. ' enzo blijf je maar door draven. En dan vraag je het plots.

    Bij mij lukt dat. Maar bij mij zijn het dan andere onderwerpen. (: zoals concerten.

    Succes.


    It even took me by surprise

    Je moet er steeds over bezig zijn. 'Ik vind dat mega stoer, een piercing. ' enzo blijf je maar door draven. En dan vraag je het plots.

    Bij mij lukt dat. Maar bij mij zijn het dan andere onderwerpen. (: zoals concerten.

    Succes.


    bedankt voor de tip!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    IK heb het dus gevraagt, mijn ma twijfelde, mijn, pa zei direct NEE!

    Maar kheb mn ouders wel zover gekrege dat ik een oorpiercing mag (yeah)(yeah)(dance)(lol)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    IK heb het dus gevraagt, mijn ma twijfelde, mijn, pa zei direct NEE!

    Maar kheb mn ouders wel zover gekrege dat ik een oorpiercing mag (yeah)(yeah)(dance)(lol)
    wat is het SUPERVERSCHIL tussen een wenkbrouw en een oor? XD

    Je kan het ook zo aanpakken.. als jij alleen een piercing voor je verjaardag wil moet je er een beetje over blijven praten, dan weten jou ouders dat je alleen díe piercing wil. Ze vinden het moeilijk, want ze willen waarschijnlijk niet dat je die piercing krijgt maar anders vinden ze het zielig voor je dat je niks van je ouders krijgt:P En dus krijg je dan misschien toch die piercing:P


    a figment of your imagination

    Maar kheb mn ouders wel zover gekrege dat ik een oorpiercing mag


    Whah gefeliciteerd xD (en ook alvast met je verjaardag^^)
    Nu mijn ouders nog overhalen XD Ik wil ook een piercing maar dan kom ik het huis niet meer in xD Maar ik ga zoiezo een lippiercing nemen (hoezo eigenwijs?(A))


    a figment of your imagination

    (...)

    Whah gefeliciteerd xD (en ook alvast met je verjaardag^^)
    Nu mijn ouders nog overhalen XD Ik wil ook een piercing maar dan kom ik het huis niet meer in xD Maar ik ga zoiezo een lippiercing nemen (hoezo eigenwijs?(A))


    tja, dat heb ik dus ook. Als ik zonder toestemming van mijn ouders een piercing laat zetten mag ik het huis niet meer in! Ik vind het jammer van die wenkbrouwpiercing, maar ik vrees dat als ik er over ga blijven zagen, dat ik mn oorpiercing ook kwijtraak!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Mijn ouders flippen als ik dat aan ze vraag : )


    I recycle my thoughts.

    Vaders geve sneller toe, want, ze wete ni wa wel of ni mag :P
    Zo ist tog bij mij :]


    007