• Het zit namelijk zo, 5 augustus ben ik jarig en nu komen zo die vragen van Wat wil je voor je verjaardag?. Oke, aan mn tante wil ik de dvd van Tokio Hotel vragen, en van mn grootouders krijg ik waarschijnlijk geld. Maar aan mn ouders wil ik iets vragen wat helemaal niet in de buurt van datallles komt, namelijk een piercing.
    Maar hoe vraag je zoiets in hemelsnaam?! Mijn ouders zijn vrij ouderwets dus ik ken hun reactie niet.

    Ik kan mssn zegge Ik word wel al 14. of Wat kan je er tegen hebben als ik hem in mn wenkbrauw wil? Je kan hem er toch uithalen, hij is niet voor eeuwig!. Mssn veageren mn ouders cool en mag ik er gewoon een, of mssn zegge ze Nee, je word nog maar 14. Om mijn goede punte voor school kan ik het ook niet vragen wat die waren er niet echt:$

    Oow, wat moet ik doen?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Eerst moet je goed nadenken of je het zeker weten wilt en meestal is de prijs de reden dat ouders nee zeggen. Wat als hij gaat ontsteken of helemaal niet wilt helen? Daar gaat het geld, dan had je beter een dvd of zoiets kunnen vragen.

    Als je het echt zeker wilt, zal ik niet gelijk aanvallen van: Mam, Pap ik wil een piercing. Want dan hebben je ouders zoiets van: yeah right.
    Je kan ook een deal sluiten: Ik mag een piercing voor mijn verjaardag, als ik de afwas doe(de hond uitlaat, op mijn broertje pas whatever).

    ik heb een en ander opgezocht

    je moet toestemming hebben van (1 van) je ouders
    ze garanderen dat alles steriel is, en je krijgt garantie!
    hoe ik hem wil kost hij ongeveer 30 euro, en je kan ook zien hoe hij geplaatst wordt.

    ik mis dus enkel nog die toestemming hé, maar zodra 1 van mijn ouders thuiskomen ga ik het metteen vragen!!;)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Moet je maar van 1 ouder toestemming? x'D ik dacht van allebei. Dan zou ik de relaxte uit de familie kiezen x'D

    Moet je maar van 1 ouder toestemming? x'D ik dacht van allebei. Dan zou ik de relaxte uit de familie kiezen x'D

    nu ja er staat dat (minstens)1 van je ouders je moet vergezellen


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    (...)
    nu ja er staat dat (minstens)1 van je ouders je moet vergezellen
    uhu oké

    man ik begin nu al zenuwachtig te geraken!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    man ik begin nu al zenuwachtig te geraken!



    en ik geloof dat de eerste(mn ma) pas om 5uur(!!!) thuiskomt!!!!!!!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    oja, zijn er nog die een goede reden weten?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    (...)
    wow wat een vader:o
    mijn vader is zo nja heel 'normaal' saai dus xD
    Nja en piercing mag i kvan bedie ouders niet, ook al ben ik 17 :o
    Nja ik mag daar neit egt veel van, net zoals ik niet naar een concert mag gaan tijdes school ofoz,...


    Hihi!!Bij mij net hetzelfde!! Mag ook veel niej maar m'n vader is wel oud!!En saai , en grijs -_- :S
    Maar ik mag nooit naar een concert van th!


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb gewoon zo gevraagt
    'Mama, mag ik een piercing (a)'
    'nee lisa -_-'
    'pff, als ik 16 ben, laat ik er toch één zetten (6)xD'

    Ik heb gewoon zo gevraagt
    'Mama, mag ik een piercing (a)'
    'nee lisa -_-'
    'pff, als ik 16 ben, laat ik er toch één zetten (6)xD'
    dan moet je ook toestemming hebben x'D maar dan een handtekning ofzo ='D

    (...)dan moet je ook toestemming hebben x'D maar dan een handtekning ofzo ='D


    ja, en die kan je snel krijgen hé;)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ik vroeg gewoon aan mijn moeder:
    Ma, mag ik een navelpiercing?
    Ik mocht hem wel met lang door zeuren. Maar ik was ook 14 en mijn ouders zijn vaag. Ze zeiden eerst dat het niet mocht enzo, maar mijn broer die stond achter mij en wist ze over te halen. Dankzij mijn broer heb ik er nu 1..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)

    Hihi!!Bij mij net hetzelfde!! Mag ook veel niej maar m'n vader is wel oud!!En saai , en grijs -_- :S
    Maar ik mag nooit naar een concert van th!

    UH heb tegen mn vader gezegd dat hij zn haar moet verven >.<
    nja, mijn moeder eigelijk juist vnt zelfde xD die is ook nogal ouderwets:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    binnen 2 uurtjes ben ik weg met een paar vrienden, ik ga hun mening eens vragen


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart