• oke dit is een feit .
    in de meetse draco malfidus serties ben je een dochter van bellatrix van detta en draco is de zoon van narcissa. maar nu komt het narcissa en bellatrix zijn zussen van elkaar dus hebben in die series draco en die dochter van bellatrix incest


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Dat zou kunnen? oO
    Maar ik heb nog geen serie gelezen daarover :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja echt he :'DD. Maar come on. In deel 6. Als Bellatrix Draco zijn schouder kust.. Like.. What the hell |:. Ik heb serieus zitten gillen in de bios van 'nee dat kan niet :/' :'DD

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 20:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Whahaha x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    KirstenSnaps schreef:
    Ja echt he :'DD. Maar come on. In deel 6. Als Bellatrix Draco zijn schouder kust.. Like.. What the hell |:. Ik heb serieus zitten gillen in de bios van 'nee dat kan niet :/' :'DD

    Wat? oO Die zou zoiets nooit doen. Deel zes lijkt me nu al kut en ik heb hem nog niet gezien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik haat die story's van:
    Je bent de zus van Hermelien Griffel en in love met Draco Malfidus of je bent de nicht van Patty Park en verliefd op Harry Potter enz. >.<

    En niet alleen met Harry Potter maar ook met andere dingen zoals Tokio Hotel, Twilight, Jonas Brothers enz.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wat? oO Die zou zoiets nooit doen. Deel zes lijkt me nu al kut en ik heb hem nog niet gezien.
    Uhm dat is op het einde, als hij voor perkamentus staat -het kutste stuk van de film, wat ik niet ga verraden, verkrachten of whatsoever- maar dan staat hij daar dus, met perkie onder schot van zijn staf. Staat Belladinges achter hem en dan zegt ze iets als 'goedzo draco..' en dan kust ze zijn schouder :'DDDDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vat 't niet? ;D


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Ja echt he :'DD. Maar come on. In deel 6. Als Bellatrix Draco zijn schouder kust.. Like.. What the hell |:. Ik heb serieus zitten gillen in de bios van 'nee dat kan niet :/' :'DD

    Dan heb ik dat stukje zeker even gemist :')


    -

    NocteObscura schreef:
    Ik vat 't niet? ;D
    Dat je het nichtje bent van Draco en dan verliefd op hem word, daar komt het op neer :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Uhm dat is op het einde, als hij voor perkamentus staat -het kutste stuk van de film, wat ik niet ga verraden, verkrachten of whatsoever- maar dan staat hij daar dus, met perkie onder schot van zijn staf. Staat Belladinges achter hem en dan zegt ze iets als 'goedzo draco..' en dan kust ze zijn schouder :'DDDDD

    Wahahah, hilarisch gewoon :'D Maar ik weet toch al wat er gaat gebeuren. Heb het boek gelezen ^^ Maar dat kwam er wel niet echt in voor, dacht ik zo? >< Omg, ik wil dat stuk overslaan =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    (...)
    Dan heb ik dat stukje zeker even gemist :')
    Nee seriously, maar ze doet het maar heel kort ofzo, en het boeide ook niemand in de hele film, en ze kust stof van zijn kleren, maar toch ik had echt zoiets van 'What the.. O,o' Hahah en nu ik er aan terug denk flip ik weer bijna de pan uit, hahahah :'D vet erg ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    -is weer helemaal zwaar in shock o.o- :'DDDDDD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat je het nichtje bent van Draco en dan verliefd op hem word, daar komt het op neer :'DDD


    ooh okee.


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee seriously, maar ze doet het maar heel kort ofzo, en het boeide ook niemand in de hele film, en ze kust stof van zijn kleren, maar toch ik had echt zoiets van 'What the.. O,o' Hahah en nu ik er aan terug denk flip ik weer bijna de pan uit, hahahah :'D vet erg ook.

    Hahaha nouja het idee is wel bah :') Zie ik mijn tante niet doen x'D


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Uhm dat is op het einde, als hij voor perkamentus staat -het kutste stuk van de film, wat ik niet ga verraden, verkrachten of whatsoever- maar dan staat hij daar dus, met perkie onder schot van zijn staf. Staat Belladinges achter hem en dan zegt ze iets als 'goedzo draco..' en dan kust ze zijn schouder :'DDDDD

    Juist. :')