• Want ik heb net een enge horrorfilm gekeken en nu ben ik alleen thuis tot ongeveer 3 uur s'nacths >.<
    En nu zit ik om de 5 minuten naar de donkere gang voor me neus te staren xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Weet je, niet meer naar die gang kijken zou wel slim zijn. n.n


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ghehe, had ik ook met the grudge 3 :3
    Ik denk altijd dat ze uit mijn bad gaat kruipen =3


    Let's do this poo

    ja dat is niet slim als je niet tegen horror films kan xD


    I'm your biggest night mare

    Maak het licht aan in de gang :'DD, komen je ouders echt niet achter dat je is een keer een hele avond het licht in de gang hebt laten aanstaan:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Maak het licht aan in de gang :'DD, komen je ouders echt niet achter dat je is een keer een hele avond het licht in de gang hebt laten aanstaan:Y)


    Ik heb de licht ook daar aan staan maar die gang is best lang en en bij een deel hangt er geen lamp en daar is het dus donker xD
    En ik blijf er maar naar kijken xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Deur dicht doen dan :'DD? Hahah arme jij, dan moet je ook geen enge films kijken als je alleen bent. Of nodig een vriendin uit, dan ben je niet meer alleen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Deur dicht doen dan :'DD? Hahah arme jij, dan moet je ook geen enge films kijken als je alleen bent. Of nodig een vriendin uit, dan ben je niet meer alleen :Y)


    Er is jammer genoeg geen deur bij die gang xD
    Ik ben gedwongen om naar de gang te staren xD

    En ik kan jammer genoeg geen vriendin uitnodigen want ik zit nu in Rotterdam( Ik logeer nu bij de vriendin van mijn vader) en al mijn vriendinnen wonen in Dordrecht. Ik zit in een wildvreemd huis en ik hoorde een uurtje geleden dat er nog vorige week een steekpartij in deze straat was:|
    Nou ben ik al helemaal bang xD

    Maar goed, dit is mijn straf.. moet ik ook maar geen enge films in een wildvreemd huis gaan kijken s'avonds in mijn eentje xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.