• Ik ging vandaag dus winkelen en nu heb ik een heel nieuw outfit. Zo een blouse, een maat te groot dus hij zit een beetje baggy. Precies zoals ik het lekker vind zitten eigenlijk. En zo een gebleekte broek, die is ook een maat te groot. En schoenen, waar ik korting op kreeg omdat ik zo een lieve klant ben. Die waren wel in de goede maat hoor ;x.

    Maar ik kan er niet tegen als de kleding te strak zit, dan kan ik me amper bewegen. Dus, geen mij maar lekker baggy en wie deelt mijn mening?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb liever strakkere kleding dan baggy (nerd)


    -

    Soms ga ik baggy, soms ga ik strak, soms ga ik classy, soms ordi, en soms trek ik maar iets uit de kast(bijna nooit).

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 19:46 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geef mij maar strak naja xD
    Alletwee kan wel, maar toch heb ik liever strak.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 19:46 ]


    You can run but not hide

    Ik ga àltijd voor naakt. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik draag niet graag broeken, maar liever kleedjes of rokjes. Maar als ik een broek draag is het ofwel een half spannende of een soort van baggy -ik heb er maar 2 [a]-

    Ik ga voor strak.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Halcyon schreef:
    Ik ga àltijd voor naakt. :X

    Oja, zo ga ik af en toe ook wel eens. Maar de laatste tijd is het zo koud, dan ben ik wel verplicht om een muts op te doen :(


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fortune schreef:
    Ik ga voor strak.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Oja, zo ga ik af en toe ook wel eens. Maar de laatste tijd is het zo koud, dan ben ik wel verplicht om een muts op te doen :(

    Ja, dat is waar. En zo'n clownenneus. Omdat anders mijn neusje het ook koud krijgt. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hangt er vanaf in welke 'mood' ik ben. :'D Soms draag ik baggy en andere keren een skinny enzo. Ik zie wel ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Hangt er vanaf in welke 'mood' ik ben. :'D Soms draag ik baggy en andere keren een skinny enzo. Ik zie wel ^^

    Ik draag wel altijd skinny's, alleen dan zijn ze een paar maten te groot zodat ik me tenmisnte nog kan bewegen. In zo'n wijde broek is het net alsof ik anorexia heb, ziet er nogal eng uit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik draag wel altijd skinny's, alleen dan zijn ze een paar maten te groot zodat ik me tenmisnte nog kan bewegen. In zo'n wijde broek is het net alsof ik anorexia heb, ziet er nogal eng uit.

    Thah, ochja. Ik zou me niet gemakkelijk voelen in een skinny die enkele maten te groot is. Ik weet niet, dat zou raar aanvoelen denk ik :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Thah, ochja. Ik zou me niet gemakkelijk voelen in een skinny die enkele maten te groot is. Ik weet niet, dat zou raar aanvoelen denk ik :'D

    Ghehe, nouja. Ieder zijn eigen ding he?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ghehe, nouja. Ieder zijn eigen ding he?

    Ja, inderdaad (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Moi!


    Life is hard and then we die