• Heey.
    Ik ben nu mijn bio huiswerk aan het maken en het gaat over voortplanting.Maar ik ben vergeten hoe de menstruatie cyclus gaat.In heb boek staat niet hoe de cyclus zich verloopt en ik ben het vergeten(het is 2 jaar gelden)
    Ik moet zeggen waaneer een vrou ovuleert.Ze is regalmatig om de 4 weken ongesteld en de laatse keer was 12 t/m 15 jan.
    Help,waneer ovuleert ze dan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    geen idee, sry ben slecht in bio :X


    You are beautiful, you are love.

    De menstruatiecyclus duurt ongeveer 25 tot 35 dagen. De ovulatie is veertien dagen voor je weer ongesteld wordt.

    Bumblebee schreef:
    De menstruatiecyclus duurt ongeveer 25 tot 35 dagen. De ovulatie is veertien dagen voor je weer ongesteld wordt.

    Dank je<3


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kan hier dan een slotje op? 8-)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja kan


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dit heb deze week nog gehad.
    Donderdag om precies te zijn x'D
    Eerst is ze 5 dagen ongesteld, en dan geloof ik 14 dagen erna vind de ovulatie plaats voor 2 dagen, en dan tot de 28e dag gebeurd er niks meer en dan begint alles weer overnieuw..
    Savvie?
    Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd (nerd)


    Liefde is niet altijd te koop.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dank je<3

    Graag gedaan. ^^