• ik heb dus een vraag over de tickets van tokio hotel, ik ga op 25 februari en mijn moeder heeft die besteld per telefoon dat ge allemaal nummerkes moet intikken en ze zeiden dat ge u tickets moet betalen met een overscrijving maar we hebben die nog niet gekregen.
    we hebben juist een reserverings nummer
    wie heeft die nog zo besteld ?
    alvast bedankt :)

    Ik niet.
    Dus ik zou het niet weten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn vriendin heeft het wel via de telefoon gedaan, maar ik weet niet hoe en wat.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Mijn vriendin heeft het wel via de telefoon gedaan, maar ik weet niet hoe en wat.
    Niet dus, na fuckin 15 minuten namen die sukkels nog niet op, dus weg mijn geld. Toen toch maar via de pc gedaan, met succes :9~

    Sorry, kan je dus niet helpen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    besteld via livenation.nl voor 23 feb(H)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 15:46 ]

    niet erg mss anderen maar mijn moeder heeft ze besteld dat er niemand komt maar zo een stem die alles zegt

    Mijn tickets liggen al veilig op m'n Zimmerke(H) but euh wnr heb je ze besteld?ALs het al een tijdj geleden is bel(>>contact) je beter naar de dinges waarmee je besteld hebt en vraag je het reserveringsnummer & dn geven ze dat ;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb zo besteld en ik heb mijn overschrijving ook nog niet gekregen.

    Fictional schreef:
    (...)Niet dus, na fuckin 15 minuten namen die sukkels nog niet op, dus weg mijn geld. Toen toch maar via de pc gedaan, met succes :9~

    Sorry, kan je dus niet helpen.

    Ooh muwhahahaha sorry :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Finished schreef:
    Ik heb zo besteld en ik heb mijn overschrijving ook nog niet gekregen.


    toch nog iemand met hetzelfde als mij :X

    Ticketservice is geniaal en heel snel. LiveNation is sloom, dus het kan even een tijdje duren voor je alles krijgt opgestuurd, doorgemaild etc.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ticketservice is geniaal en heel snel. LiveNation is sloom, dus het kan even een tijdje duren voor je alles krijgt opgestuurd, doorgemaild etc.

    ok bedankt(flower)

    pinaXcolada schreef:
    (...)
    ok bedankt(flower)
    Als je over twee weken nog niets hebt zou ik naar de klantenservice bellen/mailen als ik jou was. Zal vast wel op de homepage te vinden zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 17:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    tomfreakske schreef:
    Mijn tickets liggen al veilig op m'n Zimmerke(H) but euh wnr heb je ze besteld?ALs het al een tijdj geleden is bel(>>contact) je beter naar de dinges waarmee je besteld hebt en vraag je het reserveringsnummer & dn geven ze dat ;-)
    Xx


    keb ze op den dag zelf besteld wanneer je kon bestellen

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je over twee weken nog niets hebt zou ik naar de klantenservice bellen/mailen als ik jou was. Zal vast wel op de homepage te vinden zijn. ^^

    ga ik doen dan

    pinaXcolada schreef:
    (...)

    keb ze op den dag zelf besteld wanneer je kon bestellen

    Mm contacteer ze dan mss? ben je ook direct gerust
    ik heb het via internet gedaan,najah eigenlijk m'n stiefpa wnt ik zat op school
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....