• Dit is geen topic om aandacht te trekken. Ik moet gewoon even m'n hart luchten. Ik heb nu al een paar weken een dip en ik voel me gewoon minder als anderen. Ik schrik als ik mezelf in de spiegel zie. Ik vind het vreselijk om over straat te lopen. Help? Ik vind meerdere jongens tegelijk leuk? Nog meer help?

    Nogmaals: dit is geen schreeuw om aandacht.

    Ik wordt gek van mezelf.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 19:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb ik ook ><
    das irritant
    puberteit hoor

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 19:13 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik weet niet of je dat echt op de puberteit mag steken. Normaal gezien moet ik er al over zijn, maar ik heb dat nog soms.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik weet niet of je dat echt op de puberteit mag steken. Normaal gezien moet ik er al over zijn, maar ik heb dat nog soms.

    jij zit nog in je puberteit want jij ben nog maar 16


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Tranquillity schreef:
    Ik weet niet of je dat echt op de puberteit mag steken. Normaal gezien moet ik er al over zijn, maar ik heb dat nog soms.

    Ja het is ook niet echt de puberteit, maar ik wist niet wat ik erin moest zetten.. Ik heb 't er al uit gehaald, maar ik voel me nu echt zo'n oude zeurdoos, want wat gaat jullie dit ook aan 0_0.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 19:18 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    BananaBunny schreef:
    (...)
    jij zit nog in je puberteit want jij ben nog maar 16

    Ik kom 17. Zit nu in mijn laatste jaar middelbaar. Ik kan moeilijk nog in de puberteit zitten oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right